دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال عالم ربانی و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله حاج آقا رضی شیرازی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال آیت الله رضی شیرازی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

تبریز - قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه نقشه مهندسی فرهنگی کشور باید مورد بازنگری قرار گیرد، گفت: 50 محور برای بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور احصا شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیر کل مجمع روز چهارشنبه طی سخنانی در همایش طلاب و روحانیون و نخبگان حوزه و دانشگاه و بانوان فرهیخته استان کردستان اظهار کرد: از شهدای استان مجاهد و مرزبان جمهوری اسلامی یاد می‌کنیم چرا که این عزیزان برای اعتلای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم. وی افزود: کردستان همیشه...

خبرگزاری ایسنا

رییس جامعه روحانیت مبارز در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین موسی پور به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جامعه روحانیت مبارز کشور با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نوشت: امید است که در این ماموریت، از فرهنگ اصیل اسلامی با تمام توان و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و ابزارهای جدید صیانت به عمل آورید.

خبرگزاری میزان

رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبریک گفت.

خبرگزاری دانا

ماموستا لقمان محمدیان با تاکید بر اینکه ورود سرکرده رژیم صهیونیستی به حرم ابراهیمی محکوم است، گفت: سرنوشت ملت مظلوم فلسطین باید توسط خودشان تعیین شود.

خبرگزاری ایسنا

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز در پیامی به حجت‌الاسلام موسی‌پور انتصاب وی به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

خبرگزاری میزان

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز در پیام تبریکی به رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امیدواریم دراین شرایط خطیرو فضای غبار آلود و هجمه ناجوانمردانه سپاه کفر و نفاق به ارکان فکری و اخلاقی جامعه دینی و انقلابی، بتوانید پرچم دفاع عقلانی، واقعگرایانه و هوشمندانه از اسلام، انقلاب و حرکت تمدن ساز ملت ایران را بر افراشته دارید.

خبرگزاری میزان

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به نقش بسیجیان و جامعه روحانیت در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: بسیج برآمده از انقلاب و مردمی است.

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به نقش بسیجیان و جامعه روحانیت در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: بسیج برآمده از انقلاب و مردمی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: زمانی که یک نفر از سوی مقام معظم رهبری حکم می گیرد؛ احترام او به همه واجب است. احترام به نماینده رهبری، احترام به شخص رهبری است. استهزای نماینده رهبری یا فردی که از ایشان حکم دریافت کرده است، بی احترامی مستقیم به رهبر انقلاب است. استهزای نماینده رهبری، بی احترامی مستقیم به رهبر انقلاب است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: زمانی که یک نفر از سوی مقام معظم رهبری حکم می گیرد؛ احترام او به همه واجب است. احترام به نماینده رهبری، احترام به شخص رهبری است. استهزای نماینده رهبری یا فردی که از ایشان حکم دریافت کرده است، بی احترامی مستقیم به رهبر انقلاب است. استهزای نماینده رهبری، بی احترامی مستقیم به رهبر انقلاب است