دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که گزارش رئیس جمهور درباره گشایش های اقتصادی و گزارش معاون اول رئیس جمهور درباره فراوانی کالا در کشور درست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این روزها اما برای رئیسی روزهای سختی در ارتباط با اصولگرایان نیست، روزهای سخت رئیسی اما می تواند چند ماه آینده از راه برسد. روزهایی که شاید ماه عسل رئیسی و اصولگرایان به پایان رسیده باشد و چشم مردم منتظر عملیاتی شدن شعارهای اقتصادی و معیشتی داده شده از سوی رئیس جمهور و وزرا باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: قدیمی های اصولگرا از باهنر تا آیت الله موحدی کرمانی از توکلی تا حتی ولایتی این روزها چندان ظهور و بروز سیاسی ندارند و کار دست طیف جوانتری از اصولگرایان و البته احمدی نژادی ها افتاده است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مراسم یادواره شهدای روحانی استان کرمانشاه گفت: سرمایه گذاری بسیاری برای انقلاب شده است لذا باید با تفکر بسیجی انقلاب را با همه وجود حفظ کنیم.

خبرگزاری مهر

محلات - نخستین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی همزمان با هفته بسیج در مسجد القائم (عج) شهر محلات برگزار شد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان انتقال زیبایی‌های نماز به نسل جوان و نوجوان را متذکر شد و گفت: انسان اگر با این زیبایی‌های ذاتی آشنا شود، هیچ‌گاه از آن دست نمی‌کشد و تا رسیدن به بارگاه ربوبی خود را ذوب شده در ذات قدسی الهی می‌بیند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از هر انتصاب در دولت، برخی رسانه‌ها می‌گردند تا یک نسبت فامیلی هرچند دور برای فرد معرفی شده پیدا کنند، زمانی هم که موردی پیدا نمی‌کنند با شایعه‌سازی سعی در القای «فامیل بازی» در اذهان عمومی دارند.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: مداحان نقش بزرگی در تقویت روحیه رزمندگان داشتند و امروز مداحان باید در تهاجم فرهنگی دشمنان نقش‌آفرینی و جهاد تبیین را با خلاقیت و ابتکار محقق سازند و لذا رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جامعه روحانیت مبارز، بازدیدهای رئیس دستگاه قضا را اقدامی امیدآفرین در جامعه برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات بسیار جالب و قابل‌توجه و تقدیر است.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که تمایل به مهاجرت وسیع نخبگانی نشان‌دهنده نیاز به تقویت مولفه‌های امیدآفرینی در کشور است.

وب‌گاه عصر ایران

تمایل به مهاجرت وسیع نخبگانی نشان‌دهنده نیاز به تقویب مؤلفه‌های امیدآفرینی در کشور است. مردم به دنبال کارآمدی، عملکرد ملموس و حل مسائل و مشکلات کشور هستند

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم ترحیم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با حضور جامعه روحانیت و مسئولان کشوری و لشکری در مهدیه تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان

رئیس جامعه روحانیت مبارز، بازدیدهای رئیس دستگاه قضا را اقدامی امیدآفرین در جامعه برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات بسیار جالب و قابل‌توجه و تقدیر است.

خبرگزاری میزان

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز با تأکید بر اینکه مرحوم آیت‌الله مجتهد شبستری، شجاعانه مقابل انحرافات ایستاد، گفت: مصداق بارز این اقدامات، خلق حماسه هشت دی 88 در تبریز قبل از حماسه 9 دی در سراسر کشور بود.