دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار سلیمانی نماد برجسته‌ای از فرماندهان بی شمار سپاه بود که طبعا پس از او پرچم مقاومت را بردوش خواهند گرفت واز خون او هزاران سلیمانی نه تنها در ایران که اقصی نقاط جهان ظهور خواهند یافت.

خبرگزاری ایسنا

نماینده کشورمان در سازمان ملل در گفت‌وگویی اختصاصی با ان بی سی گفت: ما نمی‌توانیم چشمانمان را بر روی اتفاقی که برای فرمانده نیروهای مسلح‌مان اتفاق افتاده را نادیده بگیریم و تلافی خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان

فرمانده نیروی قدس سپاه با ذکر خاطره‌ای از پایان جنگ 33 روزه، به روایت ماوقع ملاقات سفیر اسرائیل و جان بولتون با وزیر خارجه‌ی وقت قطر در روز‌های آخر جنگ می‌پردازد و می‌گوید: آن‌ها گفتند اگر جنگ متوقف نشود، ارتش اسرائیل از هم می‌پاشد و متلاشی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

مشاور سابق امینت ملی آمریکا گفت: نقشه ترور سلیمانی از مدت‌ها پیش در حال برنامه‌ریزی بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز عربی مطالعات ایران مهمترین هدف پایگاه حشدالشعبی در شهر قائم عراق را ایجاد ممانعت از ارتباط میان داعش سوریه و داعش عراق در شهر الرمادی عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها هیچ سند و مدرکی از حمله حشد الشعبی به پایگاه کی‌- وان کرکوک ارائه نکردند و حمله داعش به این پایگاه محتمل‌تر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نام و تصاویر «امانوئل مکرون»، «دونالد ترامپ»، «ولادیمیر پوتین» و «آنگلا مرکل» برای اغلب مردم جهان شناخته شدهاست. اما صحنهگردان واقعی سیاست جهان، تنها این مردان و زنان نیستند، پشت سر آن‌ها در سایه، مردان و زنان دیگر هستند که با تأثیر معنوی خود بر آنها، در بسیاری از تصمیمگیریهای آن‌ها مؤثر هستند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی مدعی شد که گروه‌های تحت حمایت ایران، سفارت واشنگتن در بغداد را تهدید می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریچارد هاس رییس شورای روابط خارجی ایالات متحده روز سه‌شنبه و ساعاتی پس از تجمع و حمله مردم خشمگین عراق به سفارت آمریکا در بغداد، به واشنگتن پیشنهاد داد مسیری دیپلماتیک با ایران در پیش گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه درپی تجمعات اعتراضی در مقابل سفارت ایالت متحده در بغداد و حمله به این سفارت، انگشت اتهام خود را به سمت ایران نشانه گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - حمله جنگنده های آمریکایی به پایگاه نیروهای الحشد الشعبی عراق، موجی از خشم و عصبانیت را در مردم عراق ایجاد کرده و معترضان در واکنش به این اقدام امروز به سفارت واشنگتن در بغداد حمله کردند و در تازه ترین تحولات نیروهای ویژه عراقی نزدیک این سفارت مستقر شدند و در اثر درگیری ها، شماری زخمی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ریچارد هاس رییس شورای روابط خارجی ایالات متحده روز سه‌شنبه و ساعاتی پس از تجمع و حمله مردم خشمگین عراق به سفارت آمریکا در بغداد، به واشنگتن پیشنهاد داد مسیری دیپلماتیک با ایران در پیش گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه و ساعاتی پس از تجمع و حمله مردم خشمگین عراق به سفارت آمریکا در بغداد، در توییتی، این حمله را نشات گرفته از وقایع سال 1357 تهران دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میچ مک کانل در صدد اجرای طرحی است تامحاکمه ستیضاح رئیس جمهور ترامپ را به یک ظاهر سازی سریع و بدون درد وبدون حضور شاهدان بدل کند، همچنین رهبراکثریت سنا خواهان نتیجه ی برد - برد بوده و قصد دارد با بهره گیری های سیاسی برابر - همانطور که همیشه در واشنگتن متداول بوده است - جریان محاکمه را پوشش دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استعفای احتمالی وزیر امور خارجه آمریکا گمانه زنی‌ها در خصوص جانشینان احتمالی او را افزایش داده است و در این میان چند چهره بیشترین شانس جانشینی را دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ روز دوشنبه در توییتی تجاوز آمریکا به پایگاه‌های الحشد الشعبی در عراق را یک گام نخست خوب دانست.