دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی پنتاگون به آسیب دیدن چندین نیروی آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد، اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رای الیوم نوشت: زمانی که روزنامه گاردین که از میزان درستی اغلب گزارشهای آن آگاه هستیم، به نقل از خبرنگار خود می نویسد مایک پمپئو، تصمیم گیرنده ترور سردار سلیمانی بوده، بدین معناست که آمریکا در دام جنگ ترورها در خاورمیانه افتاده است، که هرگز برنده آن نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا علیه داعش تایید کرد که در حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق 11 نظامی آمریکایی زخمی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای خبری و تحلیلی «دیفنس وان» با رد ادعاهای دولت آمریکا گزارش داد که در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق 11 نظامی آمریکایی زخمی و برای مداوا به کویت و آلمان منتقل شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق دولت دونالد ترامپ، که به تازگی برای حضور در محاکمه استیضاح رئیس جمهوری آمریکا اعلام آمادگی کرده است، در کتاب جدید خود درباره اوکراین گیت افشاگری می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا دموکرات‌ها را به دنبال تصویب مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال طرح استیضاح وی به سنا، فریبکار و دروغگو خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به قطعنامه‌ای رای مثبت دادند که به موجب آن، پرونده استیضاح ترامپ با سازوکار تعریف شده، به سنای آمریکا ارسال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به قطعنامه‌ای رای مثبت دادند که به موجب آن، پرونده استیضاح ترامپ با سازوکار تعریف شده، به سنای آمریکا ارسال می‌شود.

خبرگزاری دانا

یک تحلیلگر انگلیسی به وسواس مرضی رسانه‌های این کشور برای بزرگنمایی برخی تجمعات در ایران و غفلت از تظاهراتی که در همان نزدیکی و در فرانسه اروپایی با عنوان جلیقه‌زردها در جریان است، پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نانسی پلوسی گفته که پرونده استیضاح را به سنا می فرستد. او در سه هفته گذشته از این اقدام امتناع می کرد. اما در سنا، جمهوری خواهان سرسختانه مخالف پلوسی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود آنکه بیش از سه هفته از استیضاح رئیس جمهور دونالد ترامپ توسط مجلس می گذرد، اما دادگاه استیضاح وی در مجلس سنا هنوز آغاز نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای «دیلی بیست» سه‌شنبه گزارش داد وزارت خارجه آمریکا محدودیت ملاقات دیپلمات‌های این کشور با گروهک‌های معاند ضد ایرانی را لغو کرد.

خبرگزاری ایسنا

شبکه خبری ان بی سی در گزارشی اختصاصی مدعی شده که ترامپ هفت ماه پیش به شکل مشروط دستور ترور سردار سلیمانی را داده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه ان بی سی نیوز روز دوشنبه به نقل از مقام‌های بلندپایه کنونی و پیشین دولت آمریکا ادعا کرد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور از هفت ماه پیش با قید و شرط‌هایی، مجوز ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را داده بود.

خبرگزاری دانا

رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به تعویق انداختن ارائه بندهای قانونی استیضاح ترامپ به مجلس سنا را سودمند خواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم سلیمانی «فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران» و ابو مهدی المهندس «معاون رئیس بسیج مردمی عراق» از جمله سرنشیان خودروی های مورد اصابت بودند. ایران غرق ماتم شد. خبر دیگری که به تیتر اول خبرگزاری‌های دنیا تبدیل شد، حمله ایران به پایگاه هوایی عین‌الاسد اربیل عراق است، در این حمله تلفات مالی و جانی به نظامیان مستقر آمریکایی وارد شد. رئیس‌جمهور آمریکا...