دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان فارس جوشش یکپارچه مردم در وداع با سردار سلیمانی را سرفصل جدیدی در سیاست داخلی ایران در زمینه وحدت عنوان کرد و گفت: تداوم این رویداد برای حفظ منافع و امنیت ملی حیاتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع پیکر پاک شهید قاسم سلیمانی و یارانش، ترامپ و هیات حاکمه آمریکا را متوجه این واقعیت کرد که القائاتی نظیر اینکه مردم از انقلاب بریده‌اند و خواستار تغییر رژیم‌اند تا چه حد مهمل و بی‌پایه بوده‌است

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار قاسم سلیمانی چه در زمان زنده بودنش و چه در زمان شهادتش همواره مورد هجوم شایعات ضدانقلاب قرار داشت.

خبرگزاری میزان

بحث انتقام بحث دیگری است، دیشب یک سیلی به آن‌ها زده شد، اما در مقام مقابله، این اقدامات نظامی به این شکل کفایت نمی‌کند بلکه باید حضور فسادبرانگیز امریکا در منطقه تمام شود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امورخارجه آمریکا در پیامی به تمامی هیات‌های آمریکایی در دنیا به آنها دستور داد که بدون اجازه این وزارت‌خانه با هیچ یک از گروه‌های مخالف ایران دیدار نکنند.

خبرگزاری ایسنا

یک سناتور برجسته جمهوری‌خواه در آمریکا با ابراز نگرانی نسبت به پیامدهای اقدام دولت ترامپ در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت که شهادت وی مرگ دیپلماسی با ایران است.

خبرگزاری دانشجو

فواد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص انگیزه آمریکا از اقدام احمقانه در ترور سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها چه از نوع جمهوری خواه و چه از نوع دمکرات از بدو تولد داعش کینه سردار سلیمانی را به دل داشتند، اما روسای جمهور قبلی که اندک عقل متوسطی در سر داشتند از هدف قرار دادن سردار سلیمانی خودداری می‌کردند، چون می‌دانستند این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روش گفته و ناگفته قاسم سلیمانی نشان می‌دهد که او همانقدر که بر شدت عمل با دشمن تأکید داشت، بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در بطن جامعه ایرانی، بدون ارجحیت دادن جریانی بر جریان دیگر هم اصرار می‌ورزید. قاسم سلیمانی واقعی اینچنین سیمایی دارد و نادیده گرفتن نیمی از آن چیزی نیست جز خدشه وارد کردن به واقعیت وجود او. وجودی که وحدت روزهای اخیر در کشور ما ثمره‌ای است از ثمرات پر تعداد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «رند «پال» سناتور ایالت کنتاکی و عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنا آمریکا در مصاحبه با شبکه «سی ان ان» ضمن انتقاد از ترور سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد که این یک «اقدام جنگی» بوده است. وی تأکید کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای تصمیم خود در به شهادت رساندن فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاکید روحانی به دشمنان ایران بر عدم تهدید ملت بزرگ این کشور، تصریح ظریف بر پاسخ ایرانیان به ادعاهای واهی ترامپ با حضور چشمگیر در مراسم تشییع سردار سلیمانی، ممانعت ترامپ از حضور ظریف در نشست سازمان ملل، اعلام خروج ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به سرکردگی آمریکا از عراق، تاکید مدیرکل یونسکو بر حفاظت از دارایی‌های فرهنگی در واکنش به سخنان ترامپ و درخواست خویشتنداری دوباره ناتو...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مایک پمپئو روز دوشنبه خبر تصمیم برای ترک وزارت خارجه و نامزدی سنای آمریکا از ایالت کانزاس را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا روز دوشنبه گفت که اگر مجلس سنا وی را احضار کند حاضر به شهادت علیه ترامپ در جلسه استیضاح است.

خبرگزاری دانا

نماینده ادوار مختلف مجلس با اشاره به اینکه خون بهای حاج قاسم سلیمانی بیرون راندن آمریکا از منطقه است، گفت: سردار سلیمانی مقاومت را تبدیل به یک مکتب و ایدئولوژی مبارزه کرد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - مشاور سابق حزب جمهوریخواه در سنای آمریکا گفت تصمیم ترامپ برای ترور سپهبد قاسم سلیمانی ربطی به استیضاح وی در کنگره نداشت و در واقع وی بازیچه بازی جناح جنگ طلب در واشنگتن شده است.

خبرگزاری دانا

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس که در مجتمع سید الشهداء در جنوب بیروت در حال برگزاری است، گفت: دوم ژانویه (شهادت سردار سلیمانی) تاریخی برای شروع مرحله جدید و تاریخ جدید برای تمام منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی روز شنبه در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع مدیران و مسوولان این اداره کل، فتح‌الفتوح سردار سلیمانی را فتح دل‌ها دانست و گفت: خصوصیتی که باعث شده اقشار مختلف مردم اینگونه در سوگ او همراه باشند، تواضع، سادگی و زلالی اوست.