دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی دولت آمریکا با بیان اینکه حمله ارتش این کشور به مواضع نیروهای مسلح عراق باید خیلی زودتر از این انجام می‌گرفت، اما این اقدام را «یک گام اول خوب» توصیف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» در گزارشی به نقل از منابع آگاه فاش کرده است که برخلاف رویکرد افراطی کاخ سفید در قبال دولت ونزوئلا «رودی جولیانی» وکیل شخصی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در سپتامبر 2018، با «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا تماس تلفنی برقرار کرده به امید آنکه وی را برای کناره‌گیری از قدرت قانع کند. جولیانی، شهردار سابق نیویورک به مواضع ضدایرانی مشهور است...

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز سالگرد حرکت عظیم ایمانی و عمومی ملت مبارز، انقلابی و آگاه ایران اسلامی در 9 دی 88 و مأیوس و مبهوت ساختن شبکه خبیث مقابل نظام اسلامی در فتنه 88 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ داخلی یمن وارد پنجمین سال خود می‌شود و بدترین بحران بشردوستانه دنیا از زمان پایان جنگ جهانی دوم را ایجاد کرده است. هشتاد درصد جمعیت این کشور نیاز شدیدی به دارو و غذا دارند. خاندان سلطنتی سعودی اخیرا یکی از مقامات کشور را برای مذاکره آتش بس با شبه نظامیان شیعه تحت حمایت ایران انتخاب کرده است. مقامات آمریکایی و عربی امیدوارند که تلاش‌های جدید برای پایان دادن به جنگ یمن...

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه نیوزویک در شماره 10 دسامبر خود در مطلبی به قلم «تام اوکانر» نویسنده ارشد این هفته‌نامه آمریکایی، پرده از دست‌های تقویت‌کننده داعش در پشت‌پرده اغتشاشات آبان‌ماه ایران برداشت.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سال 2019 میلادی در حالی به پایان می‌رسد که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حوزه سیاست خارجی موفقیتی نداشته و دستان آن در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری خالی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا روز جمعه ایران را به تلاش برای انجام «اقدامات تحریک‌آمیز» در تنگه هرمز و سایر نقاط منطقه در آینده متهم کرده است. آمریکا بدون ارائه مستندات لازم، ایران را مسئول حملاتی دانسته که در تابستان سال جاری به چند نفت‌کش در خلیج فارس انجام شدند. «توماس مادلی»، وزیر موقت نیروی دریایی آمریکا گفت: «فکر می‌کنم آنها انجام اقدامات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا جست وجو برای یافتن یک وزیر خارجه جدید به جای «مایک پمپئو» را آغاز کرده است.

وب‌گاه تابناک

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد توطئه های آمریکایی ها علیه کشورمان موضوع جدیدی نیست و طرح مسئله باز بودن درهای مذاکره به روی ایران فقط جنبه رسانه ای و انتخاباتی دارد.