دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر پیشین امورخارجه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب ادامه راه امام است، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب همان ملاحظاتی وجود دارد که در سیاست های حضرت امام (ره) نیز شاهد بودیم و از لحاظ محتوایی هم درس‌هایی به ما می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ نشریه آمریکایی «نیشن» در نوشتاری به قلم «جیمز کاردن» مشاور سابق حوزه روسیه در وزارت خارجه آمریکا، ه نفوذ فزاینده اندیشکده ضد ایرانی «بنیاد دفاع از دموکراسی ها» (FDD) بر سیاستگذاری تیم ترامپ نسبت به ایران پرداخته و از نقش کلیدی این اندیشکده ضدایرانی در عملیات ترور سردار قاسم سلیمانی پرده برداشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «جیمز کاردن» مشاور سابق حوزه روسیه در وزارت خارجه آمریکا نوشت: نفوذ فزاینده نهادهایی مانند «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» بر سیاست‌گذاری دولت ترامپ نسبت به ایران، یک رسوایی کامل است و کنگره باید در این باره تحقیق و تحفص کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2016، اعلام کرده که تمام توان خود را مانند همیشه برای حمایت از نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به کار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نخستین روز از محکمه استیضاح دونالد ترامپ که در صحن سنا برگزار شد، دموکرات‌ها اعلام کردند که جمهوریخواهان بدون کمترین ملاحظه‌ای نسبت به عواقب جانبداری از ترامپ به هر قیمت و با رد کردن تمام الحاقیه‌های مربوط به استیضاح، عملا به مقابله با آمریکا، منافع ملی و مقررات این کشور برخاسته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه سی‌ان‌ان در جریان برگزاری نخستین جلسه از دادگاه دونالد ترامپ در مجلس سنا گزارش داد، جمهوریخواهان قصد دارند دادگاه رئیس جمهوری آمریکا را هرچه سریعتر در 10 روز پایان دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه استیضاح دونالدترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجلس سنا که تا بامداد چهارشنبه (دوم بهمن) به وقت واشنگتن همچنان ادامه دارد، یازدهمین اصلاحیه ارائه شده از سوی دموکرات‌ها برای شهادت دادن جان بولتون، با رای منفی جمهوریخواهان همراه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تنظیم الگوی گفتگو با قدرت‌های سلطه مبتنی بر مؤلفه‌های اقتدار درون زا مهم‌ترین درسی است که از حوادث و تحولات هفته‌های اخیر می‌توان گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دموکرات‌های مجلس سنا خواستار ارائه اسناد و گزارش‌های کاخ سفید در مورد اتهامات دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در جلسات استیضاح وی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس ارشد مسائل آمریکا با بیان اینکه شواهد حاکی از آن است که ترامپ شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات دارد، تاکید کرد: استیضاح ترامپ پیروزی دموکرات‌ها را در انتخابات ریاست‌جمهوری تضمین نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مقام ارشد دمکرات‌ها از اقدام رهبر اکثریت سنا مبنی بر ارائه جدول زمانبندی فشرده و کوتاه برای اجرای مرحله اقامه دعوی و مباحث مربوط به محاکمه ترامپ انتقاد کرد و آن را "رسوایی ملی" خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم وکلای مدافع دونالد ترامپ که سعی در به انحراف کشاندن و مانع تراشی در برابر فراینده استیضاح وی را دارند، تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا را انحرافی خطرناک از قانون اساسی دانسته و گفته‌اند که مجلس سنا باید آن را محکوم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پایگاه تحلیلی در گزارشی از هدایای 70 هزار پوندی اندیشکده آمریکایی ضد ایرانی «امریکن اینترپرایز» به نخست‌وزیر انگلیس و سه تن از وزرای کابینه وی برای حمایت از سیاست‌های جنگ‌طلبانه واشنگتن در قبال ایران پرده‌برداری کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو فردی که بعد از ترور سردار سلیمانی با ترامپ صحبت کرده‌اند، می‌گویند وی به صورت خصوصی به متحدان نزدیک خود تاکید کرده که درگیری با ایران دیوانگی است.

وب‌گاه فرارو

درست یک روز پیش از آغاز رسمی محاکمه استیضاح ترامپ در مجلس سنا، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) از دموکرات‌های کنگره به خاطر عدم رعایت عدالت در روند استیضاح شدیدا انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درست یک روز پیش از آغاز رسمی محاکمه استیضاح ترامپ در مجلس سنا، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) از دموکرات‌های کنگره به خاطر عدم رعایت عدالت در روند استیضاح شدیدا انتقاد کرد.