دوشنبه 16 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری دانا

داوطلب ریاست جمهوری آمریکا در حالی که پرونده استیضاح دونالد ترامپ در محکمه سنا تحت رسیدگی قرار دارد، خواستار حضور جان بولتون مشاور اخراج شده کاخ سفید و ادای شهادت درباره رسوایی "اوکراین گیت" شد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - داوطلب ریاست جمهوری آمریکا در حالی که پرونده استیضاح دونالد ترامپ در محکمه سنا تحت رسیدگی قرار دارد، خواستار حضور جان بولتون مشاور اخراج شده کاخ سفید و ادای شهادت درباره رسوایی "اوکراین گیت" شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه نیویورک‌تایمز به بخش‌هایی از کتاب منتشر نشده مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ دست یافته که ثابت می‌کند رییس جمهوری آمریکا کمک نظامی به اوکراین را به تحقیقات علیه رقیب خود مشروط کرده است.

خبرگزاری دانا

روزنامه نیویورک‌تایمز به بخش‌هایی از کتاب منتشر نشده مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ دست یافته که ثابت می‌کند رییس جمهوری آمریکا کمک نظامی به اوکراین را به تحقیقات علیه رقیب خود مشروط کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه نیویورک‌تایمز به بخش‌هایی از کتاب منتشر نشده مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ دست یافته که ثابت می‌کند رییس جمهوری آمریکا کمک نظامی به اوکراین را به تحقیقات علیه رقیب خود مشروط کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهار روز از آغاز بررسی پرونده استیضاح دونالد ترامپ در مجلس سنا گذشته و در این مدت تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا علیه افرادی که پیگیر این پرونده هستند افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در جمع‌بندی استدلال‌های آغازین محاکمه دونالد ترامپ هشدار دادند، او به سوءاستفاده از قدرت خود ادامه خواهد داد و دموکراسی آمریکا را به خطر می‌اندازد، مگر آنکه کنگره برای برکناری او پیش از انتخابات 2020 مداخله کند.

خبرگزاری دانا

سرپرست تیم مدیران استیضاح رئیس جمهوری آمریکا در سومین روز تشریح مفاد اتهامی دونالد ترامپ گفت که بدون شک رفتار ترامپ امنیت ملی و انتخابات آمریکا را به خطر انداخته است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سرپرست تیم مدیران استیضاح رئیس جمهوری آمریکا در سومین روز تشریح مفاد اتهامی دونالد ترامپ گفت که بدون شک رفتار ترامپ امنیت ملی و انتخابات آمریکا را به خطر انداخته است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سومین روز محکمه استیضاح ترامپ در حالی آغاز شد که قرار است دادستان‌های این پرونده، موارد مربوط به اخلال در کار کنگره از سوی رئیس جمهوری آمریکا را تشریح کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمهوریخواهان که در جلسات اولیه دادگاه ترامپ و در رای‌گیری‌های حزبی خود در سنا نشان داده‌اند که مصمم به حمایت از رئیس‌جمهوری آمریکا هستند، اما اکنون نظرسنجی های تازه حکایت از افزایش تردیدها میان جمهوریخواهان نسبت به اقدامات غیرقانونی ترامپ دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از الجزیره، روند رسیدگی به طرح استیضاح «دونالد ترامپ» در مجلس سنا روز پنج شنبه وارد سومین روز خود شد. در همین راستا، مجلس سنا با اکثریت اعضای جمهوریخواه خود در حال استماع اظهارات طرفین این دعوی علیه و برله دونالد ترامپ است. در روال شش روزه این روند رسیدگی، تیم وکلای مدافع رئیس جمهور و قانونگذاران دموکرات از مجلس نمایندگان می کوشند تا اکثریت سناتورها...

خبرگزاری دانا

مجلس سنای آمریکا با اکثریت جمهوریخواه در حال برگزاری دومین جلسه استماع اظهارات علیه و برله رئیس جمهور این کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمهوریخواهان در مجلس سنا در نخستین گام بررسی پرونده استیضاح «دونالد ترامپ» مقرراتی را برخلاف تعهد اخلاقی چند روز قبل خود تصویب کردند که با مانع‌آفرینی در فرایند برگزاری تشکیل دادگاه، به کاخ سفید در پنهان نگاه‌داشتن ابعاد موضوع کمک می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - دومین روز محکمه استیضاح ترامپ در حالی سپری شد که گردانندگان این استیضاح از مجلس نمایندگان با استفاده از ویدئوهای مختلف، کوشیدند مستندات اتهام رئیس جمهوری آمریکا را به نمایش بگذارند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سرپرست هیات مدیران استیضاح دونالد ترامپ در دومین روز محکمه سنا، چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا را به تلاش متقلبانه برای انتخابات سال 2020 متهم کرد.