پنج‌شنبه 14 تیر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از اقدام آمریکا به برداشتن بخشی از تحریم‌ها علیه کاراکاس، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در گفت‌وگویی اعلام کرد دولت ونزوئلا آماده است تا فرآیند عادی‌سازی روابط دیپلماتیک و سیاسی با دولت آمریکا را آغاز کند.

خبرگزاری دانا

مخالفان دولت قانونی ونزوئلا دولت خودخوانده خود به رهبری خوان گوایدو را که در ژانویه 2019 تشکیل شده بود، منحل کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این بار تجزیه‌طلب‌ها با رویکرد مسلحانه و همه‌جانبه که از حمایت خارجی هم برخوردار بود، به میدان آمدند، زیرا تجزیه ایران یکی از آرزوهای همیشگی گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب داخلی و خارجی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره پهپاد‌های ایران تشکیل داده است.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به موارد یاد شده، از مذاکراتی که درپی انجام آن هستید، چه انتظاری دارید؟! و کدام دستاورد را دنبال می‌فرمایید؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرمسئول کیهان به احتمال از سرگیری مذاکرات برجام واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین شریعتمداری روزنامه نگاه حامی ابراهیم رئیسی نسبت به احتمال از سرگیری برجام واکنش نشان داد

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای خارجه آمریکا و فرانسه در یک کنفرانس خبری مشترک اعلام کردند «‌در حال حاضر چشم‌انداز خوبی برای احیای برجام نمی‌بینند، مگر آن که مقامات جمهوری اسلامی از برخی خواسته‌های خود دست بردارند»!

وب‌گاه مشرق نیوز

افرادی نظیر مصی علی نژاد، حسین رونقی، رضا پهلوی، کریمی و فرخ نژاد صرفاً گربه‌هایی هستند که باد شدند تا در مقابل نظام ادای شیر را دربیاورند. اما طرح اصلی قدرت‌های سایه نشین چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رفتار خشن، هتاکی، دین‌ستیزی اغتشاشگران و حمایت و همراهی آشکار بیگانگان و عناصر ضد انقلاب و تجزیه‌طلب از آنان موجب طرد و انزوایی شده که پریشانی خاطر طراحان و معرکه‌گردانان را رقم زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا معتقد است که دونالد ترامپ هیچ فلسفه‌ای ندارد و آنچه به نمایش می‌گذارد هنر اجراست.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری - تحلیلی "نشنال اینترست" در گزارشی به طور خاص سعی می‌کند به این پرسش اساسی و بنیادین پاسخ دهد که چرا درک آمریکا و به طور کلی مجموعه قدرت‌های غربی از ایران غلط است؟ نشنال اینترست جهت پاسخ به این پرسش به این نکته اشاره می‌کند که بخش‌های قابل توجهی از رویه‌ها و رویکرد‌های ایران به قدرت‌های غربی، تحت تاثیر نوعِ کنش‌ها و رفتار‌های این دسته از قدرت‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اردبیل در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل گفت: کمیسیونی که زنان را در دنیا درجه بندی کند حق صدور رأی علیه ایران و اخرج ما را از کمیسیون زن سازمان ملل ندارد.