یک‌شنبه 10 تیر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگرچه ترامپ بیش از همیشه در برابر مخالفان درون و برون‌حزبی خود آسیب‌پذیر است اما هنوز کسی نخواسته (یا نتوانسته) است که رئیس‌جمهور سابق را به چالش بکشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رقابت‌های درون‌حزبی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا به زودی آغاز شده و چهره‌های راست‌گرا شانس خود برای خارج‌شدن از سایه دونالد ترامپ امتحان می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تصریح کرد: «اگر بخواهید مذاکرات انجام شود، به نظر شما آیا با دستگیری پوتین احتمال چنین مذاکره‌ای زیاد است یا کم؟»

وب‌گاه عصر ایران

بولتون مدعی شد: «این نیروی عقیده معترضان در ایران است که جمهوری اسلامی را سرنگون کرده و تغییر رژیم مورد نظر ما را به ارمغان خواهد آورد."

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگویی تلویزیونی در واکنش به اعلام توافق ایران و عربستان و تحرکات اخیر چین در عرصه بین‌المللی گفت آمریکا «ساکت نشسته»، اما چین روابطش با روسیه را گسترش داده و میان ایران و عربستان سعودی میانجی‌گری می‌کند. وی دراین‌باره گفت: ما ساکت نشسته‌ایم، اما چین، روسیه، ایران، و کره شمالی و چند کشور دیگر دارند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده آمریکا که از یکسو در یکی دو دهه اخیر حضور چشمگیری در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس داشته و از سوی دیگر رقابتی آشکار با چین دارد، واکنش مبهمی نسبت به میانجی‌گری پکن در آشتی ریاض و تهران به عنوان دو قدرت منطقه ای داشت. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که استقبال چندانی از این توافق نکرد، در خصوص توافق ایران و عربستان گفت: «هرچه روابط اسرائیل با کشورهای همسایه عرب خود بهتر باشد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه‌داری آمریکا، 8 فرد و سه شرکت ایران را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منوچهر متکی گفت: آمریکایی‌ها یک پروژه 20 ساله برای ایران برنامه ریزی کرده بودند، و این اجماع جهانی که در اغتشاشات اخیر به وجود آمد هم در همین پروژه تعریف می‌شود، و در این اجماع جهانی فضا این گونه بود که مجموعه اطلاعاتی که به این‌ها می‌رسید این بود که کار ایران تمام است و چهار سال پیش هم جان بولتون این حرف را خیلی تند و بی پرده گفت؛ که مردم ایران 40 سالگی انقلاب را نمی‌بینند، و این موضوع...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: افرادی که در این حوادث فریب خورده بودند تعدادشان از افرادی که عمدا علیه نظام کار می کردند بسیار کمتر بود و اغتشاش گران تعدادشان بسیار اندک بود و باید به این موضوع توجه کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور سابق امنیت ملی ترامپ هشدار داد واشنگتن باید به جای تلاش برای دستیابی به معاهدات کنترل تسلیحات با روسیه یا چین، سلاح‌های هسته‌ای خود را افزایش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

گفت: «‌یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته است «‌اسرائیل 6 ماه دیگر را نخواهد دید».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید درباره ترامپ و نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «اگر ترامپ مجدداً به ریاست‌جمهوری انتخاب شود فکر می‌کنم از ناتو خارج شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا مدعی شد چنانچه ترامپ بار دیگر رئیس‌جمهور شود، از ائتلاف ناتو خارج خواهد شد.