سه‌شنبه 12 تیر 1403

جان بولتون

جان بولتون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا مدعی شد چنانچه ترامپ بار دیگر رئیس‌جمهور شود، از ائتلاف ناتو خارج خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید گفته چنانچه دونالد ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شود واشنگتن را از ائتلاف ناتو خارج خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی، مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه در اظهاراتی مدعی شد که ایران توپخانه و تانک برای روسیه به منظور استفاده در جنگ اوکراین ارسال کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا در مصاحبه با جان کاسیماتیدیس، مجری رسانه WABC درباره گزارش ها در خصوص برنامه جدید دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای افزایش تعداد سربازان کشورش در تایوان بیان داشت: فکر می‌کنم این کار درستی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفته می شود در واپسین روزهای دولت دوازدهم، مولفه های اقتصادی در شرایط وخیمی به دولت رئیسی تحویل داده شده است. دولت هم از فردای انتخابات1400، دولت روحانی را به عنوان مقصر وضع موجود معرفی کرده است. اما به نظر می رسد شرایط رئیسی در سال1401 بهتر از روحانی در 1398بوده است.

خبرگزاری تسنیم

جورج بوش رئیس‌جمهور اسبق آمریکا که در راه‌اندازی دو جنگ بزرگ در منطقه غرب آسیا نقش داشت و طرح‌هایی هم برای حمله به ایران داشت به تجمع ضدانقلاب در بروکسل پیام داد و از آن‌ها حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین در گزارشی معیارها برای مقایسه سفره مردم در دولت های رئیسی و روحانی را از نگاه مردم بررسی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از اصلی‌ترین سازمان‌های فعال در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ به خبر اعلام نامزدی نیکی هیلی برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می کند؟ آیا نمی دانند چنین مقایسه ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی ها چیست؟ آیا می خواهند یکدست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که هدف واشنگتن از تحریم ای جدید، ایجاد اختلال در تلاش های ایران برای دور زدن تحریم‌ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه‌داری آمریکا، 9 نهاد فعال در تولید، فروش و ارسال محصولات پتروشیمی و نفت خام ایران به خریداران آسیایی را تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خزانه‌داری آمریکا 9 نهاد فعال در تولید، فروش و ارسال محصولات پتروشیمی و نفت خام ایران به خریداران آسیایی را تحریم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیسان هر روز به یک امیدی درِ کیلینیکش را باز می‌کند. او دندانپزشک است و 39سال دارد. می‌گوید وقتی دانشجو بود، او و دوستانش به حزب عدالت و توسعه رای دادند تا اردوغان نخست‌وزیر شود. اما در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو، او تصمیم دارد به اردوغان که با شعار «برای آخرین‌بار» وارد صحنه رقابت می‌شود رای ندهد. آیسان معتقد است اردوغان بهتر است دیگر بازنشسته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کریستودولیدس که بعنوان نامزد مستقل وارد عرصه این رقابت سیاسی شده است، در انتخابات یکشنبه 32 درصد آرا و ماورویانیس نیز 29.6 درصد آرا را کسب کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

راب مالی، نماینده ویژه کاخ سفید در امور ایران، طی این مصاحبه پرنکته خود با بی‌بی‌سی که در دهم بهمن‌ماه منتشر شده تقریبا در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید آب پاکی را روی دست براندازان ریخته است.