یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - موضع‌گیری‌های مقامات آمریکایی‌ها علیه سردار شهید قاسم سلیمانی و محمد جواد ظریف نشان می‌دهد حقد و کینه آنها از 2 بال مهم سیاست خارجی جمهوری اسلامی در حمایت از محور مقاومت، تمام شدنی نیست.

خبرگزاری ایسنا

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو، ترور شهید سلیمانی و همرزمانش را یک جنایت شدید بین المللی توصیف کرد که صلح و امنیت بین المللی را به مخاطره انداخت.

خبرگزاری ایسنا

کتاب خاطرات «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از جمله آثاری است که در فهرست هفتگی کتاب‌های پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز و آمازون به چشم می‌خورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خروج آمریکا از پیمان‌ها و توافق‌های بین‌المللی اتفاقی است که پیشتر هم بارها رخ داده، اما این بار یک تفاوت اساسی داشت؛ این خروج از سر ناگزیری در بحران های داخلی فزاینده بود و در آن خبری از ژست مغرور و هژمونیک آمریکایی نبود.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - گزارش ها حاکی است دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفته است علیرغم تاکیدهای مکرر پیونگ یانگ مبنی بر اینکه قصد انجام مذاکره با آمریکا را ندارد، آماده برگزاری اجلاس دیگری با رهبر کره شمالی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: برادرزاده ترامپ در کتابی که علیرغم مخالفت کاخ سفید چاپ شد، می‌گوید «پدر جامعه‌ستیز» رییس‌جمهور و مادری که رهایش کرد شخصیت او را شکل دادند و حالا همه آمریکا مثل خانواده ترامپ گرفتار شده است.

خبرگزاری مهر

برادرزاده ترامپ در کتابی که علیرغم مخالفت کاخ سفید چاپ شد، می‌گوید «پدر جامعه‌ستیز» رییس‌جمهور و مادری که رهایش کرد شخصیت او را شکل دادند و حالا همه آمریکا مثل خانواده ترامپ گرفتار شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در لابلای کلمات و عبارات جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا علیه ترامپ، در کتابی که به تازگی منتشر کرده، حقایقی وجود دارد که نشانگر سقوط اخلاقی، سیاسی و امنیتی این ابر قدرت است که براساس شو اهد موجود، شیب این افول هر روز تندتر می شود.

خبرگزاری دانا

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا با لحنی قلدرمآبانه به اظهارات یک مقام سازمان ملل دربارع غیرقانونی بودن ترور سردار سلیمانی پاسخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالیکه تنها چند هفته از انتشار کتاب جان بولتون علیه ترامپ می‌گذرد، به رغم تلاش‌های فراوان خانواده ترامپ، کتاب برادرزاده رییس جمهوری آمریکا منتشر می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالیکه تنها چند هفته از انتشار کتاب جان بولتون علیه ترامپ می‌گذرد، به رغم تلاش‌های فراوان خانواده ترامپ، کتاب برادرزاده رییس جمهوری آمریکا با عنوان "چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را ایجاد کرد" به زودی منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - به دنبال افشای اطلاعاتی درباره رهیافت آمریکا در قبال کره شمالی و شبه جزیره کره در کتاب خاطرات بولتون، یک مقام ارشد کره جنوبی از سیاست های آمریکا بشدت انتقاد کرد و اتحاد دو طرف را مورد سوال قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید محمدصادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل در یادداشتی در روزنامه ایران می‌نویسد: از آمدورفت چهره‌هایی که چون شهاب در این دنیای فانی درخشیدند، چشمم به نور ایمان و ایثار بزرگانی روشن بود که امروز در بهشت برین در کنار اولیای الهی، در مقام شامخ شهید سکنی دارند؛ از شهید بزرگوار سردار اسلام دکتر چمران که روزگار نوجوانی‌ام با همراهی ایشان در دهلاویه گذشت تا اندکی بعد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید که همواره رویکردی ضدایرانی داشته است، از وقوع حادثه در سایت هسته‌ای نطنز ابراز خرسندی کرد و گفت شاید عوامل آن بتوانند در کره شمالی هم این کار را انجام دهند.