یک‌شنبه 15 مهر 1403

جان بولتون

جان بولتون

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید که همواره رویکردی ضدایرانی داشته است، از وقوع حادثه در سایت هسته‌ای نطنز ابراز خرسندی کرد و گفت شاید عوامل آن بتوانند در کره شمالی هم این کار را انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - تمامی تلاش های اخیر آمریکا برای از سرگیری گفت و گو با کره شمالی با این هدف که بتواند از بحران سیاسی که در آن درگیر شده است بگریزد به درهای بسته خورده است.

خبرگزاری میزان

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه باید برای حل مشکلات مردم وقت بگذاریم و دردی از درد‌های جامعه را کاهش دهیم، گفت: دولت و هیچ نهاد دیگری حق ندارد بدون اجازه سهام داران، سهام آن‌ها را عوض کند. هیچکس حق ندارد در مالکیت مردم دخالت کند و اگر قرار است تغییری در سهام ایجاد شود حتما باید از سهام داران اجازه گرفته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدجواد ظریف امروز میهمان بهارستانی‌ها بود اما این میهمانی با حواشی زیادی روبرو شد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: آمریکا در پی ناکامی از فروپاشی نظام جمهوری اسلامی، دوباره برای مذاکره چراغ سبز نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که دولت و هیچ نهاد دیگری حق ندارند بدون اجازه سهام داران، سهام آنها را عوض کنند.

خبرگزاری ایسنا

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به اینکه برای عبور از مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور همه باید به میدان بیایند، گفت: تاب آوری و مقاومت مردم و مسئولان در برابر فشارها و تحریم‌های گسترده زمانی حاصل می‌شود که در کنار دولت، همه گروه‌های مورد اعتماد مردم که دارای اعتبار هستند وارد صحنه شده و شرایط را برای مردم تبیین کنند.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: آمریکا برای اینکه بتواند شرایط قدیم را نگه دارد یعنی امروز آمریکا به عنوان یک قدرت ارتجاعی و قدرتی که تلاش می کند، شرایط گذشته را که به نفعش بوده نگه دارد و از روی آمدن مفاهیم جدید قدرت جلوگیری کند این است که تمام دنیا را امنیتی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه اگر مردم نیاز ضروری ندارند سهام خود را نفروشند، خاطرنشان کرد: بانک‌ها نیز اعلام کرده اند که آماده هستند به پشتوانه این سهام، تسهیلاتی به مبلغ 80 درصد ارزش سهام را پرداخت کنند تا بخشی از مشکلات اقتصادی مردم مرتفع شود و همچنان مالکیت سهام خود را حفظ کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر خارجه کشورمان در نشست علنی مجلس با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را برای کاهش فشار اقتصادی معطوف کرده‌ایم گفت: ما در وزارت امور خارجه وظیفه مستقیم در اقتصاد نداریم اما تلاش کرده‌ایم تسهیل گر باشیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید با هیچ دوره‌ای در گذشته قابل مقایسه نیست.

وب‌گاه عصر ایران

از حمله مغول به بعد، هرگز فشاری به اندازه امروز بر این کشور وارد نشده.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - کره شمالی بار دیگر تاکید کرد که هیچ برنامه ای فوری برای از سرگیری مذاکرات هسته ای با ایالات متحده و دیدار با ترامپ ندارد مگر اینکه واشنگتن دست از آنچه که پیونگ یانگ آن را «رفتارهای خصمانه» توصیف کرده است بردارد.