چهارشنبه 18 مهر 1403

جای خالی یک ستاره برای تقابل با اوستون اورونوف

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جای خالی یک ستاره برای تقابل با اوستون اورونوف

صادق محرمی، مدافع راست کلاسیک تیم ملی ماه‌هاست که از مستطیل سبز دور بوده است و در فیفادی اکتبر هم شرایط بازی را به دست نیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در سومین بازی از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی باید در تاشکند به مصاف ازبکستان برود. ازبکستان هم همانند ایران در دو بازی ابتدایی خود دو پیروزی را جشن گرفت و هر دو تیم با 6 امتیاز مقابل هم قرار می‌گیرند و فردا بالاخره روند پیروزی‌های متوالی یک تیم خراب می‌شود.

نکته جالب توجه برای این مسابقه حضور اورونوف در تمرینات گروهی ازبکستان است. اورونوف که هنگام گرم کردن پیش از دیدار با چادرملو احساس مصدومیت کرده بود، از ترکیب خارج شد و بلافاصله پس از بازی، ایران را به مقصد ازبکستان ترک کرد.

اوستون اورونوف اما با آمادگی کامل در تمرینات گروهی ازبکستان شرکت کرد و در ویدیوهایی که از تمرینات او منتشر شده هیچ اثری از مصدومیت دیده نمی‌شود تا او به احتمال زیاد وینگر چپ تیم کاتانچ در دیدار برابر ایران باشد.

در این شرایط یک حسرت بزرگ برای تیم ملی فوتبال ابران دوباره زنده می‌شود. صادق محرمی، مدافع راست باتجربه تیم دینامو زاگرب کرواسی، در هشت ماه گذشته به علت مصدومیت سختش دور از شرایط بازی بوده و به تازگی دوباره در لیست باشگاهش وارد شده اما هنوز فاصله زیادی برای بازگشت به ترکیب تیم ملی ایران دارد.

در فیفادی اکتبر صالح حردانی و آریا یوسفی، دو بازیکن سپاهان به عنوان مدافع راست حضور دارند و خبری از صادق محرمی نیست. بدون شک اگر صادق محرمی هم با همان آمادگی که از او سراغ داریم در جناح راست خط دفاعی تیم ملی قرار می‌گرفت رقابت جانانه‌ای میان او و اوستون اورونوف دیده می‌شد. اما حالا منتظر هستیم که جانشینان محرمی نیز بتوانند در سمت راست خط دفاعی ایران بدرخشند. بدون شک آنها در صورت بازی کردن اوستون اورونوف کار بسیار سختی در دیدار با ازبکستان برعهده خط دفاعی تیم ملی خواهد بود.

جای خالی یک ستاره برای تقابل با اوستون اورونوف 2