پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

جای دکو باشم، او را می‌خرم / آرزویم بازی کنار هالند در بارسلوناست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
جای دکو باشم، او را می‌خرم / آرزویم بازی کنار هالند در بارسلوناست!

مارک کاسادو گفت اگر جای دکو بود، هر کاری می‌کرد تا ارلینگ هالند را به بارسلونا بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، مارک کاسادو یکی از پدیده‌های این فصل بارسلونا است. این هافبک محصول لاماسیا، در طول پیش فصل هانسی فلیک را متقاعد کرد و بعد از مصدومیت مارک برنال به یک بازیکن مهم در تیم تبدیل شده است. او حالا هافبک دفاعی اول آبی و اناری‌هاست.

کاسادو در مورد پیش فصل و شروع خوب بارسا گفت: «از شروع خوب این فصل خیلی خوشحالم. همه چیز از نظر فردی و تیمی خوب پیش می‌رود. من فکر می‌کنم راز موفقیت این است که همیشه صددرصد تلاش کنید و به این ترتیب احتمال بیشتری وجود دارد که فرصت‌های بیشتری به شما برسد و پس از آن باید به خوبی از آنها استفاده کنید. ما یک تابستان خوب را پشت سر می گذاریم و نتیجه یک پیش فصل خوب را می‌بینیم.»

کاسادو در مورد کار با هانسی فلیک گفت: «او مربی‌ای است که به همه بازیکنان اعتماد به نفس زیادی داده است. او بسیار نزدیک به تیم است و این به شما کمک می‌کند. فلیک از من و کل تیم می‌خواهد که دقیقه به دقیقه بازی تمرکزمان را 100 درصدی حفظ کنیم.»

مصدومیت مارک برنال: «من برای او بسیار ناراحت شدم. این اتفاقی است که برای او افتاده و حالا مهم این است که به خوبی ریکاوری کند. ما همه به او قوت قلب داده‌ایم.»

آرزوی یک خرید جدید برای بارسا: «اگر یک روز جای دکو (مدیر ورزشی) بودم؟ هالند را به بارسا می‌آوردم و واقعا دوست دارم کنار او بازی کنم. پدری نیز همیشه این را می‌گوید.»