یک‌شنبه 8 مهر 1403

آمریکا تسلیم غرش اقتدار نفتکش های ایرانی / کابوس سردار سلیمانی بلای جان استکبار جهانی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آمریکا تسلیم غرش اقتدار نفتکش های ایرانی / کابوس سردار سلیمانی بلای جان استکبار جهانی است

آرمیده گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مقاومت فعالانه و ایستادگی تمام قد مقابل تمام دنیای غرب دنیا را مات و مبهوت خود کرد و جرقه های امید و زندگی را در دل مظلومان عالم روشن نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی منطقه حضور نفتکش های ایرانی در دریای کارئیب را برگ برنده ایران در معادلات بین الملل به خصوص مبارزه با استکبار جهانی دانست.

محمدعلی آرمیده تصریح کرد: نفت کش های غول پیکر ایران با حمل بیش از یک میلیون بشکه بنزین تولید داخل با پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی بعد از یک دریانوردی طولانی و عبور از شاه راهای حیاتی در آبهای آزاد (تنگه باب المندب، جزایر قناری، اقیانوس اطلس..) ودر میان تهدیدات نظامی ایالات متحده آمریکا، جلوی چشمان تفنگداران دریایی مجهز به کشتی ها و ناوچه های جنگی، سرانجام در میان استقبال گرم دولت و ملت ونزوئلا به سواحل کشور دوست وستم کشیده در دورترین نقطه ی جغرافیایی و بیخ گوش سران کاخ سفید به سلامت به مقصد رسید تا هیمنه پوشالی آمریکا را بیش از هر زمان دیگری مچاله نماید.

وی با طرح یک سوال افزود: براستی این اقتدار و صلابت در عین تحریم های شدید دریایی آمریکا علیه ایران و ونزوئلا ماحصل کدام سیاست در دیپلماسی قوی و مقتدرانه است که اینچنین کدخدای عالم را خوار، ذلیل و مبهوت نمود؟

آرمیده گفت: مقاومت فعالانه و خستگی ناپذیر که به فرمان مقام معظم رهبری از شروع تحریم های ظالمانه نفتی آمریکا علیه ایران واز زمان دولت دکتر احمدینژاد کلید خورد و با درایت، شجاعت، صلابت و در عین حال با هوشیاری و نگاه تیز بینانه رئیس جمهور وقت که الحق والاانصاف یک استراتژیست بی بدیل در آن مقطع بود، شکل گرفت.

این تحلیل گر مسائل سیاسی منطقه خاطرنشان کرد: احمدی نژاد با انتخاب بهترین گزینه یعنی دوستی و مراوده تجاری و اقتصادی با کشورهای آمریکای جنوبی بیخ گوش آمریکا معادلات دیپلماتیک این شیطان بزرگ را بهم ریخت و خطر ایران را از هزاران هزار کیلومتر به چند ده کیلومتر نزدیک کرد و لرزه بر اندام سران کاخ سفید و پنتاگون انداخت طوری که کارشناسان سیاسی آمریکا این اقدام ایران را در پاسخ به سلطه طلبی کاخ سفید و اقدامات بی ثبات کننده علیه ایران در غرب آسیا قلمداد کردند.

وی ادامه داد: اما غرب زده های سکولار و دلواپسان محافظه کار داخلی هجمه همه جانبه علیه این سیاست مقتدرانه نظام را شروع کرده و گاهی به سخره می گرفتند، همان هایی که عصر حاضر را زمانه مذاکره و تعامل دانسته و سیاست دفاعی در تولید موشک را به سخره می گرفتند اما بعدها با قربانی کردن صنعت هسته ای فهمیدند چه اشتباهی بزرگی کرده و همان راه دولت قبل را که تدابیر مقام معظم رهبری بود، تنها علاج مشکلات کشور دانستند.

آرمیده در ادامه با بیان اینکه صلابت واقتدار دفاعی نیروهای مسلح ایران در آزمون های مختلف به خصوص شکار آر. کیو170، تحقیر تفنگداران دریایی آمریکا و به اسارت درآوردن آنها، توقیف مقتدرانه نفتکش غول پیکر بریتانیا، موشک باران مقرهای داعش و تروریستهای مورد حمایت آمریکا در عراق و سوریه، تحقیر ناوهای آمریکا در تنگه های جبل الطارق، باب المندب و تنگه هرمز ودر نهایت موشک باران چشم پایگاه های آمریکایی در خاورمیانه یعنی عین الااسد، به دشمن فهماند دیگر معادلات یکه تازی و چپاولگری شیطان بزرگ بهم ریخته و جهان شاهد زورآزمایی قدرتی برخواسته از مکتب حضرت رسول الله (ص) است که با دفاع از حق مظلوم بصورت تمام قد مقابل ظالم ایستادگی کرد و تا شکست نهایی سردمداران کفر، ظلم، جور و ستم، مظلومان عالم را از چنگال آنها نجات داده و رهایی بخشد و جهان را آماده ظهور منجی نماید.

تحلیل گر مسائل سیاسی منطقه تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مقاومت فعالانه و ایستادگی تمام قد مقابل تمام دنیای غرب امروزه این صلابت و اقتدار مثال زدنی را به وجود آورد که دنیا را مات ومبهوت خود کرده و جرقه های امید و زندگی را در دل مظلومان عالم روشن نمود.

آرمیده در پایان گفت: فورچون به مقصد رسید و به دنبال آن نفتکش های پتونیا، فارست و فاکسون در حال وارد شدن به جزایر قناری و دریای کارائیب هستند تا ثابت کنند اگر جسم سردار دلها حاج قاسم در بین ما نیست اما شهید سلیمانی کابوس استکبارو استعمار هزاران برابر در بین ما وجود دارد و تا شکست نهایی ظلم به مبارزه تمام قد ادامه می دهد.

انتهای پیام /