سه‌شنبه 17 مهر 1403

جذب 2 هزار حامی طرح اکرام ایتام در لرستان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جذب 2 هزار حامی طرح اکرام ایتام در لرستان

شیخ‌پور گفت: 2 هزار حامی امسال به جمع حامیان اکرام ایتام در لرستان افزوده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، جلال شیخ‌پور اظهارداشت: در سال گذشته 47 هزار و 220 حامی ایتام در استان فعال بودند که پنج هزار و 850 نفر از ایتام و پنج هزار و 570 نفر از محسنین را تحت حمایت خود قرار داده و در این راستا مبلغی بالغ بر 590 میلیارد ریال کمک کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در ابتدای سال 1401 قرار داشت و در این ماه گرایش مردم به نیکوکاری و دستگیری از مساکین و توجه به ایتام افزایش می یابد، حدود دو هزار نفر به جمع حامیان ایتام در لرستان افزوده شد که آمار ایتام تحت حمایت به پنج هزار و 910 نفر و محسنین به پنج هزار و 664 نفر افزایش پیدا کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 1401 تاکنون حامیان بالغ بر 115 میلیارد ریال به ایتام و محسنین کمک نموده‌اند که طرح اکرام ایتام با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و.... آغاز شده و در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص و... اقدام می‌نمایند.

انتهای پیام /