شنبه 29 اردیبهشت 1403

جزئیات تشییع 400 شهید گمنام در 6 دی اعلام شد / بدرقه 200 شهید از مقابل دانشگاه تهران

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
جزئیات تشییع 400 شهید گمنام در 6 دی اعلام شد / بدرقه 200 شهید از مقابل دانشگاه تهران

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری مراسم تشییع پیکر مطهر 400 شهید گمنام با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و اصحاب رسانه در سالن قصرشیرین موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی امروز صبح چهارشنبه 30 آذرماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار حسن‌زاده با بیان اینکه تشییع 400 شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و مقارن با ایام شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت در 6 دی ماه جاری برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه از ساعت 8 صبح به طور همزمان در سراسر کشور انجام می شود. این شهدای گمنام مربوط به عملیات های بدر، رمضان بیت المقدس، کربلای 5 و 6 و والفجر یک هستند.

وی افزود: پیکر مطهر 200 شهید گمنام در مراکز استان‌ها تشییع خواهند شد. در تهران نیز میزبان 200 شهید گمنام خواهیم بود که این مراسم هم از ساعت 8 صبح جلوی در اصلی دانشگاه تهران انجام خواهد شد و سپس بر دستان مردم خداجوی و شهیدپرور تهران به سمت معراج شهدا تشییع خواهد شد.

سردار حسن زاده اظهار داشت: مراسم وداع با پیکر 200 شهید گمنام در تهران شب دوشنبه 5 دی ماه در مسجد جامع خرمشهر موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مراسم تشییع شهدای گمنام در سال گذشته تا ساعت 14:30 به طول انجامید، برای برنامه امسال در نظر گرفتیم در طول مسیر تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، 250 ایستگاه صلواتی بر پا شود.

در حال بروزرسانی است..

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید شهدای گمنام تشییع 400 شهید سپاه محمد رسول الله فرمانده سپاه تهران سردار حسن زاده این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است