پنج‌شنبه 7 تیر 1403

جزئیات ممنوعیت تردد در این جاده‌های کشور

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
جزئیات ممنوعیت تردد در این جاده‌های کشور

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محور‌های شمالی کشور به دلیل افزایش حجم ترافیک را شاهد هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی‌نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه در حال حاضر تردد در آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل وانا تا بایجان، محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل آدران تا وینه و محدوده کندرو محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های زیرآب، پل سفید، دماوند و گیلاوند گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس - تهران و محور قدیم بومهن - تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل کردان تا کمالشهر و حدفاصل گلشهر تا پل کلاک، آزادراه قم - تهران محدوده پل اتوبان آزادگان و محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس را شاهد هستیم.

او با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور فشم - تهران محدوده های رودک و قوچک، محور لواسان - تهران در برخی از مقاطع را شاهد هستیم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی را شاهد هستیم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید