یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

جزییات برگزاری نخستین رویداد پیش‌شتاب‌دهی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
جزییات برگزاری نخستین رویداد پیش‌شتاب‌دهی

مدیر مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهرداری تهران گفت: 25 بهمن‌ماه به صورت رسمی، رویداد پیش‌شتاب‌دهی کندو به مدت یک‌ماه آغاز خواهد شد.

حمیدرضا عسگری مدیر مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در طول مدت اعلام شدهیعنی تا 15 بهمن‌ماه، جهت ثبت‌نام در رویداد پیش شتاب‌دهی، 140 گروه و فرد اعلامآمادگی کردند. از این تعداد 60 تیم و فرد رزومه ارائه کرده و به صورت قطعی ثبت‌نام شدند.

وی در ادامه افزود: از تعداد 60 ثبت‌نام حدودا 25 تیم و 35 نفر به صورت انفرادی رزومه ارسال کردند. پیشنهاد برای پیشرفت افراددر رویداد پیش‌شتاب‌دهی هم گروه شدن با افراد هم رشته در زمینه بسته رقابتی است. اما افراد می‌توانند به صورت انفرادی هم در اینرویداد شرکت کنند.

عسگری با اعلام اینکه رویداد پیش‌شتاب‌دهی به صورت رسمی از 25 بهمن آغاز خواهد شد، عنوان کرد: روز دوشنبه 24بهمنجلسه توجیهی رویداد و روز سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه به صورت رسمی رویداد پیش‌شتاب‌دهی کندو به مدت یک‌ماه آغاز خواهد شد. دراین رویداد مربی‌ها، بسته‌های رقابتی و زمان‌بندی برگزاری کارگاه‌ها مشخص شده است.

مدیر مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهرداری تهران با اشاره به اینکه در طول زمان برگزاری دوره پیش‌شتاب‌دهی امکان ثبت‌نام واضافه شدن به این مجموعه وجود دارد، اظهار کرد: تمام مراحل ثبت‌نام برای تیم‌ها و افراد رایگان است. همچنین کسانی که بتوانند دراین رقابت امتیاز لازم را کسب کنند، امکان ثبت‌نام تا انتهای زمان برگزاری رویداد را خواهند داشت.

وی در خصوص برنامه‌ریزی در زمینه برگزاری کارگاه‌ها بیان کرد: در روزهای سه‌شنبه افراد و تیم‌ها می‌توانند به صورتحضوری با مربی‌ها در خصوص پروژه‌ها و بسته‌های رقابتی مشورت و راهنمایی دریافت کنند. همچنین در روزهای پنجشنبهکارگاه‌های ارتقاء سطح با عنوان‌هایی چون طراحی رسانه، بازاریابی، ایده پردازی و خلاقیت، خلق مدل کسب و کار و نوآوری و.... باحضور اساتید برجسته و حاذق برگزار می‌شود که حضور در آن الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری