سه‌شنبه 28 فروردین 1403

جشن پیروزی حامیان رئیسی در سراسر کشور

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

همزمان با سراسر کشور امروز پایتخت‌نشینان حامی رییس جمهوری منتخب با حضور در میدان امام حسین (ع)، پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند.

همزمان با دهه کرامت و درآستانه میلاد حضرت امام رضا (ع) میلیونها ایرانی در ساعات عصرگاهی شنبه پیروزی بزرگ ملت در برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه و همچنین انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی بعنوان هشتمین رییس جمهوری کشور را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رییسی روز 28 خرداد ماه با 17 میلیون و 926 هزار و 345 رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد و امروز شنبه و ساعاتی پس از اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور، مردم بصورت خود جوش و با فراخوان در فضای مجازی و همچنین با هماهنگی ستادهای انتخاباتی شرایط را برای برگزاری جشن شادمانی فراهم کردند.

همزمان با سراسر کشور امروز پایتخت‌نشینان حامی رییس جمهوری منتخب با حضور در میدان امام حسین (ع)، پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند.

حاضران در این جشن با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان و تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و رییس جمهوری منتخب، پیروزی ملت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را گرامی داشتند و به شادی و سرور پرداختند.

اجتماع خودجوش مردم برای برگزاری جشن پیروزی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد بطوریکه همه حضار از ماسک استفاده کرده اند.

در این مراسم با پرتاب منورهای رنگی بر فراز میدان امام حسین (ع) صحنه های زییا و جذابی خلق شد که با شور و نشاط جمعیت حاضر در مراسم همراه بود و هنگام پرتاب منورهای رنگی حضار با تلفن های همراه خود این لحظات را ثبت کردند.

یکی از شرکت کنندگان در مراسم جشن پایتخت با بیان اینکه مردم همیشه پشت رهبری ایستاده اند، افزود: خیلی از معاندان و دشمنان داخلی و خارجی سعی کردند که مردم را نسبت به این انتخابات دلسرد کنند اما ملت ایران با حضور در پای صندوق رای وفاداری خود را به ایران و رهبری ثابت کردند.

وی که خود را دانشجوی رشته حقوق دانشگاه تهران معرفی کرد افزود: مردم ایران در این انتخابات انتقام خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده را گرفتند و بار دیگر به دشمنان داخلی و خارجی دهن کجی کردند.

در این مراسم با پرتاب منورهای رنگی بر فراز میدان امام حسین (ع) صحنه های زییا و جذابی خلق شد که با شور و نشاط جمعیت حاضر در مراسم همراه بود و هنگام پرتاب منورهای رنگی حضار با تلفن های همراه خود این لحظات را ثبت کردند.

همچنین از شهر ری گزارش شد که حامیان رییس جمهوری منتخب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنین با برپایی مراسم جشنی در جوار مزار شهدای گمنام، با ابراز شادمانی از پیروزی ملت در انتخابات 28 خرداد، با سردادن شعارهایی با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند و بر همبستگی و پیوند خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکیدی دوباره کردند.

جشن پیروزی حامیان رییس جمهوری منتخب در سراسر کشور

مردم خراسان جنوبی نیز همزمان با سراسر کشور در بیرجند و برخی از شهرهای این استان جشن دهه کرامت و پیروزی ملت ایران در پی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهوری منتخب در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را جشن گرفتند.

همزمان با سراسر کشور جشن پیروزی حامیان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان بجنورد، مرکز خراسان شمالی نیز برگزار شد.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و رازو جرگلان در این مراسم گفت: صحنه پرشور انتخابات 28 خرداد، آزمون دیگری بود که با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای با موفقیت پشت سر گذاشته شد به گونه ای که بار دیگر توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرد.

محمد وحیدی افزود: اگر شرایط کرونایی در کشور و استان حاکم نبود بی تردید شاهد حضور گسترده تری از مردم در پای صندوق های سرنوشت ساز بودیم و با این وجود نیز مردم ثابت کردند، هنوز پای ارزش های اسلامی و انقلابی ایستاده اند.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این که خراسان شمالی از استان های پیشتاز در میزان مشارکت های سیاسی است، تصریح کرد: رای بالا مردم خراسان شمالی در عرصه انتخابات نشان دهنده درک و هوشمندی مردم این استان از وضعیت کشور برای ساختن آینده ای روشن است.

وحیدی افزود: وظیفه مردم هنوز تمام نشده است رییس جمهوری منتخب نیازمند حمایت همه جانبه تک تک شهروندان است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و رازوجرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر بجنورد گفت: نباید از شوراهای اسلامی شهرها به ویژه شهر بجنورد، چند صدایی شنیده شود و باید با همدلی و وحدت بدنبال جذب سرمایه گذار و کارآفرین برای توسعه و آبادانی شهر بجنورد باشند و این شهر ظرفیت تبدیل شدن به یکی از زیباترین شهرهای کشور را دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003JUG