شنبه 7 مهر 1403

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث لبنان برگزار شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث لبنان برگزار شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از اعضای کمیسیون برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، جزئیات جلسه امروز این کمیسیون درباره حوادث منطقه از جمله لبنان و جنایت اخیر صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی اعلام کرد: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه هفتم مهر ماه) در محل کمیسیون و با حضور جمعی از اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوع جلسه بررسی حوادث منطقه از جمله لبنان و جنایت اخیر صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت بود. اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و در ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کردند و شهادت جمعی از مجاهدان و مردم بی‌گناه لبنان را در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی تسلیت گفتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً جنایت صهیونیست‌ها که با پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها و با سلاح‌های آمریکایی رخ داده است، بدون پاسخ نخواهد ماند.

رضایی ادامه داد: اعضای کمیسیون از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر ابراز تأسف کردند، همین طور مطالبه اعضای کمیسیون امنیت ملی پاسخ قاطع، عملی، پشیمان کننده و عبرت آموز به رژیم صهیونیستی است. در این جلسه تاکید شد همه این جنایت ها و نسل‌کشی‌ها نخواهد توانست جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد، بلکه خون شهدا، زمینه ساز آزادی قدس خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صهیونیست ها امروز آخرین روزهای حیات خود را در سرزمینهای اشغالی می‌گذرانند و همه این حوادث منطقه آغازی بر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

رضایی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری هم جلساتی در ارتباط با مسائل منطقه و لبنان و فلسطین خواهد داشت.