سه‌شنبه 17 مهر 1403

جنگ قدرت و منفعت؛ آنها که بار شدند، نه یار!/ چه کسی به داد فوتبال می رسد؟

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جنگ قدرت و منفعت؛ آنها که بار شدند، نه یار!/ چه کسی به داد فوتبال می رسد؟

برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون، جای خدمت به فوتبال فقط به دنبال سهم خواهی و منافع شخصی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 48 ساعت دیگر مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه می دهد تا شاید بتواند این کشتی طوفان زده فوتبال کشور را به ساحل آرامش برساند. این جلسه قرار بود در موردعزل دائم عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کند اما در نهایت ارکان قضایی فوتبال عزیزی خادم را 2 سال محروم و از حضور در مجمع سه شنبه منع کردند تا صورت مساله را پاک کنند.

به این ترتیب دستور اصلی مجمع تقریبا منتفی است و اعضای مجمع در مورد عزل 4 عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهند کرد. درباره عملکرد عزیزی خادم در دوران کوتاه ریاستش بر فدراسیون فوتبال نقدهای جدی و محکمی وارد است اما با توجه به عملکرد هیات رئیسه باید گفت صد رحمت به خوبان عالم!

اکثر اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از عملکرد اعضای هیات رئیسه در فوتبال گلایه مند هستند نقدهای جدی دارند، چه آنکه اعضای هیات رئیسه که با ادعای مبارزه با فساد و کاستی ها علیه رئیس وقت قیام کرده و او را عزل کردند، بعد از عزل عزیزی خادم عملکردی به غایت فاجعه بار در فوتبال داشتند.

مدعیان هیات رئیسه پس از عزل عزیزی خادم در فضای مجازی و رسانه ای خود را ناجی فوتبال بوده و قهرمان سازی از خود بودند و اینکه پای فوتبال ایستاده اند اما بعد از چند ماه مشخص شد این دوستان فقط و فقط به دنبال سهم خواهی از فوتبال هستند تا از نمد فوتبال کلاهی برای خود داشته باشند.

شاید به همین دلیل است که هرچه به زمان برگزاری مجمع نزدیک تر می شویم دغدغه آقایان بیشتر بقای خود است تا نجات فوتبال!

هیات رئیسه ای که حتی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال هم از آنها به دلیل همراهی نکردنشان گلایه کرده. از سویی دیگر عملکرد هیات رئیسه حتی در حوزه تیم ملی به اندازه ای منفعل و ضعیف بوده که حتی مهدی طارمی ستاره بین المللی فوتبال کشورمان هم نسبت به این وضعیت با انتشار یک توئیت اعتراض کرد!

حتی برخی از این افراد از طریق برخی از افراد به دنبال هجمه علیه سازمان لیگ فوتبال ایران هستند تا شاید بتوانند تنها ارگانی که در فوتبال کارش را درست و بی حاشیه انجام داده، هم دچار تنش و حاشیه کنند. بی تردید کار سازمان لیگ بی نقص نیست و اشباهات و نواقصی نیز داشته اما نسبت به عملکرد این افراد هیات رئیسه قطعا نمره قبولی می گیرد.

برخی از اعضای هیات رئیسه که هیچ هنر مدیریتی درفوتبال از خود نشان ندادند و از اداره یک سوپرمارکت هم عاجزند، جز سهم خواهی از فوتبال هیچ دستاوردی نداشته اند. مجمع عمومی فدراسیون فوتبال سه شنبه می خواهد فوتبال را از دست این مدیران ناکاربلد رها کنند تا شاید فوتبال ملی کشور به آرامش برسد. قطعا اگر فوتبال این اعضای هیات رئیسه را نداشته باشد بی حاشیه تر و بهتر اداره خواهد شد زیرا این آقایان فقط بار اضافی فوتبال شدند نه یار آن!