جمعه 21 اردیبهشت 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

وب‌گاه 55 آنلاین

نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس: نیت اصلی معدوم سازی جوجه‌های یک روزه افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ است.

وب‌گاه گسترش

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به عدم توان دامداران برای خرید نهاده‌های دامی با قیمت‌های جدید، درباره کشتار دام‌های مولد هشدار داد.

وب‌گاه الف

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ورود شرکت پشتیبانی امور دام برای جمع‌آوری مازاد جوجه‌های یک‌روزه گفت: درصورتی که مازاد جوجه یک‌روزه وجود داشته باشد این مجموعه‌ها خریداری می‌کنند و به روستاییان تحویل می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان معدوم کردن جوجه‌های یک‌روزه نداشتیم و میزان جوجه‌ریزی کفاف نیاز استان اصفهان را می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به پیش‌بینی پس‌زدگی محصولات گوشتی، شرکت پشتیبانی امور دام وارد مدیریت مازاد احتمالی می‌شود و مازاد مرغ تولیدی را که وارد بازار مرغ می‌شود خریداری و ذخیره می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استاندار همدان از رفع موانع پنج واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به عدم توان دامداران برای خرید نهاده‌های دامی با قیمت‌های جدید، درباره کشتار دام های مولد هشدار داد.

وب‌گاه تابناک

شاید بتوان مهم‌ترین دخالت در حوزه تصمیمات کلان اقتصادی در بخش کشاورزی را طی 10 سال اخیر سیاست ارز ترجیحی یا دلار 4200 تومانی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین بخش‌های اقتصادی هر کشوری است و همواره به دلیل لزوم و ضرورت خودکفایی در زمینه غذا و امنیت غذایی مورد تاکید قرار گرفته است. از طرف دیگر اشتغال کشاورزی به دلیل ارتباطات پسینی و پیشینی فراوان این بخش با دیگر بخش‌های اقتصادی، با وجود سیاست‌های اتخاذ شده در جهت رشد بخش اقتصاد کشاورزی، تنها متاثر از سیاست‌های...

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد با اشاره به ورود شرکت پشتیبانی امور دام برای جمع آوری مازاد جوجه‌های یکروزه گفت: درصورتیکه مازاد جوجه یکروزه وجود داشته باشد این مجموعه ها خریداری کرده و به روستاییان تحویل می‌دهند.

خبرگزاری دانا

باتوجه به اظهارات دولت در خلاصه شدن افزایش قیمت تنها در چهار قلم لبنیات، روغن، مرغ و تخم مرغ و محصولات آرد غیر از نان مصرفی مردم، افزایش قیمت‌ها دامن‌گستر شد و تمام بخش‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داد و عملاً با سرعت افزایش قیمت‌ها، نظارت نتوانست خود را به گرد این افزایش‌ها برساند و باید اذعان داشت که پنچر شده است.

خبرگزاری دانا

سلیمی با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی موظف است نگرانی مرغداران و دامداران را برطرف کند، گفت: تأمین نهاده‌ها و خرید تضمینی گوشت قرمز و مرغ در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادگفت: درصورتیکه مازاد جوجه یکروزه وجود داشته باشد این مجموعه ها خریداری کرده و به روستاییان تحویل می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد با اشاره به ورود شرکت پشتیبانی امور دام برای جمع آوری مازاد جوجه‌های یکروزه گفت: درصورتیکه مازاد جوجه یکروزه وجود داشته باشد این مجموعه ها خریداری کرده و به روستاییان تحویل می‌دهند.

خبرگزاری دانا

شهباز حسن پور با بیان اینکه وضعیت برگشت پول برای صادر کنندگان، دغدغه حتمی است، گفت: در این زمینه وظیفه بانک مرکزی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزرات صمت است که در جهت کاهش دغدغه صادرکنندگان، ارتباطات بیشتر با کشورهای طرف قرار داد داشته باشد.