جمعه 21 اردیبهشت 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: این استان به لحاظ پروژه‌های در حال اجرا و عملکرد کل سامانه‌های نوین آبیاری رتبه اول را تا پایان اردیبهشت 1401 در سطح کشور کسب کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: امروز بیش از صد هزار تن کنجاله سویا وارد کشور شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: 100 هزار تن کنجاله سویا از بندر امام خمینی (ره) در حال تخلیه است که تخلیه و بارگیری آن از ساعت 14 امروز دوشنبه آغاز شده است، همچنین 500 هزار تن نهاده خوراک دام و طیور در بنادر کشور آماده توزیع است که به محض ترخیص از گمرک به مقصد انبار‌ها حمل می‌شود. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: این...

وب‌گاه الف

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 گفت: با ورود گشت مشترک دادستانی تهران یک انبار بزرگ در خیابان مولوی تهران که برنج نامرغوب خارجی را به عنوان برنج ایرانی بسته بندی، نگهداری و عرضه می کرد، کشف و پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: خشکسالی در سال زراعی جاری حدود 20 تا 30 میلیارد تومان به محصولات بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان خسارت وارد کرد به نحوی که در مقایسه با سال گذشته موجب کاهش تولیدات محصولات کشاورزی منطقه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

با اقدامات فنی و دستور قضایی درب انبار باز و در بازرسی از محل، مشاهده شد که میزان قابل توجهی برنج نامرغوب خارجی در بسته بندی برنج ایرانی انبار شده و در حال عرضه است.

خبرگزاری ایرنا

همدان_ ایرنا _ فرماندار فامنین گفت: پیش بینی می کنیم 20 تا 25 هزار تن گندم و 12 تا 14 هزار تن جو از سطح اراضی زیر کشت این شهرستان در سال جاری برداشت شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاون روستایی و کشاورزی ایران گفت: در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی کشت قراردادی برنج و توافقی برخی از محصولات کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

همدان _ ایرنا _ استاندار همدان با اشاره به اینکه منشا اصلی ریزگردها در کشور سرزمین‌های همسایه است، گفت: مقابله با پدیده آلودگی ناشی از ریزگردها و گرد و غبار هم‌افزایی استان‌های همجوار و اقدامی ملی را می‌طلبد.

وب‌گاه 55 آنلاین

قیمت رسمی گوشت قرمز اعلام شد.

خبرگزاری دانا

فرماندار شهرستان سامان از برگزاری جلساتی برای ساماندهی باغ‌های گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان 350 واحد اقامتی درقالب بوم‌گردی، هتل و ساختمان دارای مجوز در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

سرپرست دادسرای ناحیه 12 گفت: با ورود گشت مشترک دادستانی تهران یک انبار بزرگ در خیابان مولوی تهران که برنج نامرغوب خارجی را به عنوان برنج ایرانی بسته بندی و عرضه می کرد، پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از تولید 2.5 تن پیله کرم ابریشم از ابتدای اجرای پروژه ایجاد نوغان داری تاکنون در این استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می کنیم از 46 هزار سطح زیر کشت گندم در سال جاری نزدیک به 200 هزار تن محصول برداشت شود.