دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از برنامه دولت برای مقابله مستمر و بدون توقف با قاچاق خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های مقابله با کالاهای قاچاق در سطح عرضه به‌صورت بدون توقف در مدت 3 ماه برای 5 گروه کالایی انجام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و آخرین وضعیت تامین نهاده های ضروری و کالاهای اساسی با حضور 3 عضو کابینه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه) برای بررسی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و آخرین وضعیت تامین نهاده‌های ضروری و کالاهای اساسی با حضور سه عضو کابینه خبر داد.

وب‌گاه تابناک

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس برای بررسی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و آخرین وضعیت تامین نهاده های ضروری و کالاهای اساسی با حضور 3 عضو کابینه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نماینده شاهین‌شهر هشدار داد: اختلال جدی در توزیع نهاده و عمل نکردن به وعده‌های مکرر برای حمایت از دامداران و مرغداران و رها کردن تولید کنندگان در شرایط پس زدگی بازار... تبعات بسیار جدی و بحرانی را برای برهم زدن بازار تولیدات فرآورده های دامی و مرغ و طیور در آینده نزدیک فراهم خواهد کرد که بسیار نگران کننده خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور اقتصاد و دارایی یکی از عوامل مهم تورم در کشور را افزایش قیمت‌های جهانی عنوان کرد و گفت: با وجود این، نرخ تورم کشورمان در ماه گذشته نسبت به نرخ تورم در کشورهای دیگر پایین‌تر بوده است.

خبرگزاری دانا

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی دلایل عقب ماندگی برنامه های خود اتکایی دانه های روغنی در کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصاد و دارایی یکی از عوامل مهم تورم در کشور را افزایش قیمت‌های جهانی عنوان کرد و گفت: با وجود این، نرخ تورم کشورمان در ماه گذشته نسبت به نرخ تورم در کشورهای دیگر پایین‌تر بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشجو نوشت: هفت نفر از وزرای دولت با حضور در کمیسیون‌های مجلس، پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهند بود.

وب‌گاه تابناک

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات 13 قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به 1درصد را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده شاهین‌شهر گفت: اختلال در توزیع نهاده و عدم حمایت از دامداران و مرغداران و رها کردن تولید کنندگان، تبعات بسیار جدی و بحرانی را برای برهم زدن بازار تولیدات فرآورده های دامی و مرغ و طیور در آینده نزدیک فراهی می‌کند.

خبرگزاری دانا

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات 13 قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات 13 قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به 1درصد را ابلاغ کرد.