جمعه 21 اردیبهشت 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید ابراهیم رئیسی در جلسه بررسی به کارگیری ظرفیت‌های جدید برای تأمین و ذخیره کالاهای اساسی گفت: نباید منابع کشور در سایر کشورها راکد بماند و باید با سرعت و مستمرا نسبت به ورود منابع به داخل کشور در قالب کالا یا امکانات مورد نیاز اقدام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حفظ نباتات کشور در همایش روز جهانی سلامت غذا گفت: 40 درصد حفظ امنیت غذایی دنیا وابسته به سازمان حفظ نباتات کشورها است و اگر مبارزه با آفات و بیماری ها صورت نگیرد از جمعیت هشت میلیاردی دنیا 3.2 میلیارد نفر با بحران غذا روبرو خواهند شد.

خبرگزاری مهر

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان کرمانشاه به ریاست «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان کرمانشاه به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار کشور از ابلاغ حذف عوارض گمرکی تخم مرغ خبرداد و گفت: مشکل صادرات تخم مرغ ایران در مرزها حل شد و صادرات در حال انجام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور در راستای تسریع در تأمین و ذخیره احتیاطی کالاهای اساسی وزرای صمت و جهاد کشاورزی را مکلف کرد موانع پیش‌روی این برنامه را شناسایی و با هماهنگی معاون اول نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:

وب‌گاه گسترش

برای تامین نیاز داخل سالانه حدود 1.5 میلیون تن برنج وارد کشور می‌شود. سال گذشته به‌دلیل خشکسالی تولید برنج داخلی تا 40 درصد کاهش داشت و قیمت این محصول به‌شدت بالا رفت. گرچه وزارت جهاد کشاورزی نرخ برنج داخلی و خارجی را تعیین کرد اما قیمت‌های بازار منطبق با قیمت‌های تعیین‌شده نبود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید جواد ساداتی‌نژاد» امروز سه‌شنبه در همایش روز جهانی سلامت غذا که در سالن جلسات سازمان حفظ نباتات کشور برگزار شد، اظهار کرد: کیفیت غذا باید در حد استاندارد و ایده‌آل باشد و عدالت در کیفیت و کمیت لحاظ شود که یکی از رسالت‌های ما در حوزه تامین امنیت غذایی بشمار می‌رود. وی افزود: سازمان حفظ نباتات یکی از سازمان‌های مهم در کشور است که وظیفه تامین...

خبرگزاری تسنیم

باید از مسئولان مربوطه در پرونده جمعیت کشورمان پرسید که امروز مهره کلیدی به نام "ع. ش" با آن سابقه اقدامات مشهود در حوزه جمعیت، کجاست و دقیقا مشغول چه کاریست؟! چرا بسیاری از مهره‌های کلیدی مجری سیاست تحدید نسل همچنان در مراکز حساس کشور حضور دارند؟!

وب‌گاه الف

وزیر جهادکشاورزی ضمن اظهار امیدواری نسبت به شناسنامه دار کردن تمام محصولات کشاورزی درباره سموم تقلبی گفت: ما با مشکل سموم تقلبی در کشور مواجه هستیم که باید این موضوع به طور کامل در کشور حل شود.

خبرگزاری دانا

معتمدی پور از خرید تضمینی 33 هزار و 900 تن گندم تاکنون در استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

بناب - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: زیر ساخت‌های شهرک گلخانه‌ای بناب در حال حاضر 95 درصد پیشرفت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به جزئیات اعطای نام نویسی تسهیلات حمایتی نهاده‌های دام و طیور در هرمزگان پرداخت.