یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

خبرگزاری دانا

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده از کشت بیش از 180 هکتار انواع گیاهان داروئی در این شهرستان خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

واقعیت انکارناپذیر درباره سعید جلیلی این است که نه در دولت روحانی که منتقد پروپا‌قرص آن بود، جایگاهی داشت، نه در دولت همسوی رئیسی توانست جایگاهی کسب کند؛ از‌این‌رو صرفا همان کرسی رئیس دولت در سایه را که بعد از شکست در رقابت با روحانی در انتخابات 96 دست‌و‌پا کرده بود، برای خود حفظ کرد و حالا رفته‌رفته قصد دارد خود را در جایگاه اپوزیسیون دولت سیزدهم معرفی کند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی واحد پرورش گوسفند «داشتی» در شهرستان شبستر را با 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، برنامه دولت برای تامین سرمایه درگردش واحد های دامداری و مرغداری با نرخ سود 10 درصد را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: حالا که این روزها به دلیل شرایط بد اقتصادی همه خود را منتقد برنامه‌های دولت نشان می‌دهند، جلیلی هم می‌کوشد خود را ناجی مردم و کشور معرفی کند. او با ارائه یکی از برنامه‌های انتخاباتی‌اش می‌خواهد نشان دهد به دنبال حل مشکل و کمک به دولت است؛ اما در واقع این‌طور که به نظر می‌رسد انگشت اتهام خود را به دلیل انتخاب رئیسی در انتخابات به سمت مردم نشانه رفته است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان از تمدید مهلت بیمه شالیزارها و باغات چای در این استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

مهدی فرهادی گفت: هیچ کس در بخشداری صمصامی نیست که کار مردم را انجام دهد و به نوعی کارها راکد است، چند نفر نیرو در بخشداری حضور دارند که به امورات روزانه آن می‌پردازند، افزود: حدود دو یا سه هفته است که صمصامی بخشدار ندارد.

خبرگزاری دانا

موسوی جهان آباد گفت: رسالت اصلی شرکت شهرکهای صنعتی فراهم نمودن زمین و زیرساختهای مناسب سرمایه گذاری به منظور استقرار و احداث واحدهای تولیدی دانست.

خبرگزاری دانا

وحید صباغ گفت: با توجه به آغاز برداشت محصولات گندم و جو در استان پیش بینی می شود در بهار امسال 187 هزار تن محصول گندم و 92 هزار و 780 تن محصول جو از کشاورزان استان خریداری شوند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - تعدادی از وزرا، معاونان و روسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولت در نشست‌های گوناگون با مردم شهرها و بخش‌های آذربایجان شرقی به صورت چهره به چهره حاضر شدند تا ضمن بررسی آخرین وضعیت طرح‌های حوزه ماموریت خود، گام‌های عملی در رفع مشکلات بردارند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رییس سازمان چای کشور گفت: خرید برگ سبز چای درجه یک در چین اول از چایکاران استان‌های گیلان و مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع قند و شکر از اضافه شدن شکر به لیست کالاهای وارداتی خبر داد.

خبرگزاری مهر

کشف 4 قبر دوره مس در خانه روستایی، اعلام شرایط ورود مهمانان جام جهانی قطر به ایران، تلاش برای روابط گردشگری ایران و تاجیکستان از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.