دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

جورج بوش

جورج بوش

خبرگزاری دانا

یک رسانه آمریکایی گزارش داده دولت این کشور قصد دارد با وضع کردن تحریم‌های جدید شرکت‌های تسهیل‌کننده صادرات نفت ایران را هدف قرار دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارلوس لاتوف کاریکاتوریست مشهور برزیلی به اظهارات اخیر مقامات اروپایی در موضوع حقوق بشر و رعایت حقوق زنان در ایران واکنش قابل تاملی نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی روزهای اخیر جمعی کوچک از سلبریتی ها در فضای مجازی و به بهانه درگذشت مرحومه امینی به حمایت از اغتشاشات اقدام کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاریخ ایرانی نوشت: مسئولان دولت آمریکا گفتند که صحت‌وسقم هویت طرف مقابل را از دستگاه‌های امنیتی و منابع دیپلماتیک استعلام کرده بودند و مطمئن شده بودند که آن سوی خط, اکبر هاشمی رفسنجانی نشسته است. اما در نهایت هرگز روشن نشد که چگونه این اتفاق رخ داده و کاخ سفید این ماجرا را «خجالت‌آور» خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه‌داری آمریکا با علم به کاهش اثرگذاری تحریم‌ها، دفتری جدید در این وزارتخانه تأسیس کرد که این اقدام بخشی از تلاش دولت جو بایدن برای محدود کردن «تبعات ناخواسته» تحریم‌ها با توجه به افزایش استفاده از آنها و پیچیدگی فزاینده آنها است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خزانه‌داری آمریکا در اقدامی که گمان می‌رود هدف آن تیز کردن تیغ تحریم‌ها بعد از احساس کاهش اثرگذاری این ابزار تنبیهی باشد، اقدام به تأسیس دفتری برای بررسی آنچه «آثار ناخواسته تحریم‌ها» خوانده شده کرده است. وبگاه شبکه خبری بلومبرگ نوشته وزارت خزانه‌داری آمریکا در یک آگهی که پیش از انتشار به رویت این رسانه رسیده خواستار جذب یک «اقتصاددان در...

خبرگزاری دانا

مولوی یونس چاهانی با تأکید بر اینکه قرآن کریم خط قرمز همه مسلمانان جهان شیعه و سنی است، گفت: اگر قرار باشد یک مسلمان و غیرتمند ایرانی از جان و مال خود بگذرد؛ اما از آئین، کلام خدا، اهانت به آئین و دین الهی نخواهد گذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدحسن خمینی به خبر کما رفتن مهسا امینی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 1395 درست در روزهایی که حسن روحانی تمایل داشت گلابی‌های برجامی را از درخت‌های غربی بچیند؛ به ناگهان سروکله مردی که گل و گیاه دوست دارد پیدا شد!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هالیوود از تمام توانایی‌ها و نیروی انسانی خود اعم از نویسندگان، سرمایه داران و عکاسان استفاده کرد تا کنترل آمریکا را بر جهان تحمیل کند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور سابق در سخنرانی خود در پنسیلوانیا دقیقاً همان نمایش خودشیفته واری را به نمایش گذاشت که دشمن دموکراتش سعی در تحریک آن داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین معتقد بود که دستیابی به اهداف جنگ اولیه او زمان زیادی طول نمی‌کشد یا هزینه زیادی در بر نخواهد داشت، که این ناشی از این بوده که یا در نقاط قوت روسیه اغراق می‌کرده، یا عزم اوکراین را دست‌کم می‌گرفت، یا نحوه واکنش طرف‌های ثالث را اشتباه محاسبه می‌کرد، و یا ترکیبی از هر سه.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور جمهوریخواه آمریکایی حامی دونالد ترامپ پیش بینی کرد خصوصیات شخصیتی ترامپ می تواند در انتخابات 2024 به ضرر او تمام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در تیر ماه سال 1379 روایت و تحلیل متفاوتی از طرح فروپاشی شوروی و نقش گورباچف در آن را تشریح کردند.