دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

جورج بوش

جورج بوش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داماد رئیس جمهور پیشین آمریکا با بیان اینکه جان بولتون از نظر دونالد ترامپ یک دیوانه بود، ماجرای عزل وی از سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید را روایت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای همراهی کاروان پاراالمپیک توکیو، به خاطر شیوع کرونا مادرم بین رفتن و نرفتن دودل بود. موقعی که می‌خواستیم برای این موضوع استخاره بگیریم، مادرم نگران نتیجه منفی استخاره بود اما در نهایت...

خبرگزاری مهر

یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای به قلم یک ایرانی - آمریکایی به سیاست واشنگتن طی چهار دهه اخیر درباره جمهوری اسلامی ایران پرداخته و به کاخ سفید توصیه کرده است راهبرد نهایی باید براندازی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیز چنی نماینده کنگره جمهوریخواه اعلام کرد که برای جلوگیری از حضور مجدد دونالد ترامپ در کاخ سفید در انتخابات ریاست جمهوری 2024 حضور خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از آنکه گزارشی به دست رسید مبنی بر اینکه ماموران پلیس فدرال آمریکا منزل دونالد ترامپ را برای پیدا کردن اسناد محرمانه جستجو کرده‌اند، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تلویحا از اعدام ترامپ حمایت کرد.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیستمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

علی رهبری در بزرگترین مجموعه اپرای جهان چوب رهبری به دست گرفت ولی هیچ کدام از مدیران فرهنگی و هنری کشور تبریکی ساده‌ای هم به او نگفتند.

وب‌گاه عصر ایران

در بخش دیگری از نظرسنجی گالوپ، میزان محبوبیت بایدن با دیگر سران آمریکا در مدت مشابه طی شده از ریاست جمهوری آنان مقایسه شده است.

وب‌گاه تابناک

«علی رهبری»، رهبر مشهورترین اُپرای جهان به بی بی سی فارسی گفت: اگر قرار باشد جایی به خاطر جنگ افروزی تحریم شود آنجا فقط انگلیس و آمریکا است.

وب‌گاه الف

علی رهبری، رهبر اپرای مارینسکی به بی‌بی‌سی گفت اگر قرار باشد جایی به‌خاطر جنگ‌افروزی تحریم شود، آنجا آمریکا و انگلیس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو روایت متفاوت با یک سرنوشت مشابه میان اعضای تندرو دفتر تحکیم وحدت در دهه هشتاد و این روزهای برخی اعضای جنبش عدالت‌خواه درس‌هایی عبرت‌انگیز دارد!

وب‌گاه تابناک

متهمان رشد نقدینگی در خرداد، شوکِ بزرگ کنکوری، گذار از نظامی گری در سوریه، خاوری دستگیر شد؟ گره کور مافیای گوشت در تشکل‌ها باز می‌شود؟! توافق بر سر وحدت سوریه، جهش تعداد مبتلایان کرونا فوتی‌های روزانه به 32 نفر، افت تاریخی ساخت مسکن در پایتخت و رکوردشکنی تورم، کاهش پایه پولی، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرونده‌هایی که به تازگی از طبقه‌بندی محرمانه لندن خارج شده‌اند نشان می‌دهند که دولت «مارگارت تاچر» نخست‌وزیر سابق انگلیس بلافاصله از این جنایت آمریکا، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، حمایت کرده و حتی در پنهان‌کاری آن نیز همکاری داشته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با گذشت 34 سال از جنایت ارتش آمریکا در شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرانی «پرواز 655 ایران ایر» بر فراز خلیج فارس و شهادت تمام سرنشینان آن، هنوز ابعاد بیشتری از این کشتار افشا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

علی علیزاده تحلیلگر مسائل بین‌المللی در لندن جمع‌بندی جالبی از سفر بایدن به منطقه در گفت‌وگو با تسنیم ارائه کرده است.