پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

جورج بوش

جورج بوش

خبرگزاری دانا

مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید گفته قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 نامزد شود تا اجازه ندهد دونالد ترامپ بار دیگر وارد کاخ سفید شود.

وب‌گاه عصر ایران

حسن نصرالله: جمهوری اسلامی درمورد چیزی جز پرونده هسته‌ای مذاکره نمی‌کند و این مساله طی سال‌های گذشته ثابت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (سه‌شنبه)، در سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس نایب رئیس شهید سازمان الحشدالشعبی عراق سخنرانی خود را آغاز کرد. دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از عرض سلام، ابتدا به ابتلایش به آنفولانزا اشاره کرد و گفت: «من از همه دوستداران...

وب‌گاه 55 آنلاین

جزئیات جدید از عملیات دستگیری صدام افشا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افسر آمریکایی لحظه دستگیری صدام را اینگونه توصیف کرد: به رغم اینکه تیم ما اطلاعاتی داشت که ثابت می‌کرد صدام در آنجا مخفی شده؛ اما آن لحظه به منزله یک لحظه واقعا غیرواقعی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از کهنه سربازان آمریکایی درباره جزئیات روند دستگیری صدام گفت: من یکی از همقطارانم را صدا کردم تا برای بیرون کشیدن صدام از حفره کمک کند که او به دلیل شوکه شدنش با لکنت زبان گفت «او صدام» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو دهه بعد از ماموریت سری یکی از کهنه سربازان آمریکایی در نیروهای نخبه این کشور جزئیات جدیدی از عملیات بازداشت صدام فاش کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اظهارات اغراق‌آمیز که اغلب بین ایران و چین رد و بدل می‌شود و تاکید بر «روابط دوستانه» آن‌ها، به نظر می‌رسد روابط تهران و پکن بیشتر شبیه یک ازدواج مصلحتی شناخته می شود تا یک مشارکت استراتژیک.

خبرگزاری مهر

در این‌افتضاحِ ارتش اسرائیل، 5 سرباز کشته و همه کسانی که در منطقه هدف قرار داشتند، زخمی شدند. تازه چیزی که مایه شرمساری بود، اینکه مردی که نقش صدام را بازی می‌کرد، فقط زخمی شد!

وب‌گاه مشرق نیوز

اقتدار مفهومی فراتر از قدرت است. قدرت عمدتاً همراه زور و غلبه است و اقتدار بر توانایی‌ها و توانمندی‌ها مستقر و از طریق اقناع و افزایش رضایت‌مندی عمومی پیش می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واشنگتن فری بیکن اندیشکده محافظه کاران آمریکایی در گزارشی تحلیلی از چرایی تغییرات در شورای آتلانتیک مدعی شده که این تغییر در ارتباط با تحولات جدید ایران صورت گرفته است. شورای آتلانتیک واقع در واشنگتن دی سی جمعه 2 دسامبر 2022 (11 آذر) از آغاز به کار پروژه جدید خود با عنوان پروژه استراتژی ایران برای پاسخگویی به تحولات محلی، منطقه ای و جهانی خبر داد. این اندیشکده آمریکایی تاکید کرد که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک روزنامه آمریکایی نوشت: اختلافات در دولت آمریکا بر سر مصونیت ولیعهد عربستان ادعاهایی مبنی بر اجتناب ناپذیر بودن این مصونیت را رد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت، اختلافات در دولت آمریکا بر سر مصونیت ولیعهد عربستان ادعاهایی مبنی بر اجتناب ناپذیر بودن این مصونیت را رد می‌کند.