پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

جورج بوش

جورج بوش

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار تصویر پرویز ثابتی در فردای برنامه گروه هشت نفره برای رونمایی از فعالیت ها علیه جمهوری اسلامی، این گزاره را مطرح کرده که اپوزیسیون خارج از کشور، مولفه جدیدی را در ابعاد امنیتی وارد زمین بازی علیه ایران کردند تا در ابعاد امنیت داخلی، کنش گری کنند.

خبرگزاری تسنیم

روز گذشته تصویری از پرویز ثابتی سرشکنجه‌گر معروف ساواک در تجمع ضدانقلاب منتشر شد. انتشار عکس جدید وی در رسانه‌ها بسیار واکنش‌برانگیز شد اما دلیل اهمیت ثابتی بعد از این همه سال چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افکار عمومی اسرائیل منتقد جدی رویکرد روس‌ها هستند اما شواهد نشان می‌دهد که نخبگان حاکم تمایل چندانی برای حمایت از اوکراین ندارند بالاخص آنکه پای رابطه بدون تنشی که با مسکو دارند، در میان است. ساز ناکوک اسرائیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فوربس نوشت: گزارش‌ها حکایت از آن دارد که ایران و روسیه در تلاش برای دور زدن تحریم‌های تهاجمی اقتصادی، در حال مذاکره برای نشر مشترک یک استیبل کوین با پشتوانه طلا برای استفاده در تجارت خارجی هستند. با گسترش همکاری دو کشور از پهپاد‌های نظامی به رمزارزها، آیا زمان آن رسیده است که دوباره صحبت از «محور شرارت» به میان بیاید؟ این عبارت، که نخستین‌بار جورج...

وب‌گاه خبر آنلاین

صدام با شعار جنگ طلبانه قادسیه، می خواست واقعیت های مرزی، جغرافیایی و تاریخی ایران و منطقه را تغییر دهد، اما...

وب‌گاه عصر ایران

کسانی که مصطفی الکاظمی را در ایران کارسازی کردند تا در عراق به قدرت برسد و کسانی که ایران را وارد چنبره ضرورت تعامل با امریکا و غرب کرده‌اند باید پاسخگو باشند و نمی‌توانند نسخه‌های ورود بیشتر به باتلاق تارهای عنکبوتی غربی را با هدف گرفتاری‌های بیشتر توجیه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: جورج بوش در دستورالعمل اجرایی ریاستی در 20 مارس 2003 با صراحت اعلام کرد که به‌دلیل شرایط درگیری مسلحانه امریکا و عراق و بر این اساس که منافع ایالات متحده ایجاب می‌کند، بخشی از دارایی‌ها و متملکات عراق مصادره می‌شود و در اختیار وزارت خزانه‌داری امریکا قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

در جهان دروغی که برساخته شده، «بختیاری قرآن و نماز نمی‌خواند»، اما تنها چند روز بعد، عکس جاده‌ی بی‌انتهای تشییع کنندگان تابوت شهید گمنام 17 ساله در روستای پرندجان یکی از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، همه را مبهوت و شگفت‌زده می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سوال من از مهدی تاج این است که با چه زبانی درباره خلیج فارس با اینفانتینو صحبت کرده و آیا اصلا دولتمردان ما می‌دانند چه اتفاقاتی در کشور دوست و برادر ما در حال رخ دادن است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی آمریکا از قصدش برای رقابت با رئیس سابق خود در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا خبر داده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید گفته قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 نامزد شود تا اجازه ندهد دونالد ترامپ بار دیگر وارد کاخ سفید شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید گفته قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 نامزد شده تا اجازه ندهد دونالد ترامپ بار دیگر وارد کاخ سفید شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید گفته قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 نامزد شده تا اجازه ندهد دونالد ترامپ بار دیگر وارد کاخ سفید شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ از قصدش برای رقابت با رئیس سابق خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا خبر داده است.