دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه مشرق نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در پایان سفر رسمی دو روزه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به این کشور بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در پایان سفر رسمی دو روزه آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به این کشور که به دعوت بشار اسد رئیس جمهور سوریه انجام شد، بیانیه مشترکی منتشر کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در پایان سفر رسمی دو روزه رئیس جمهور کشورمان به دمشق، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان سفر رسمی دو روزه رئیس جمهور ایران به سوریه که به دعوت رئیس جمهور سوریه انجام شد، این دو کشور بیانیه مشترکی منتشر کردند.

خبرگزاری مهر

در پایان سفر رسمی دو روزه سید ابراهیم رئیسی به سوریه، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی در حال ایجاد اقتدار و قدرت‌افکنی هستیم و پیش‌می‌رویم تا ان‌شاءالله ارتفاعات جولان را همانند ارتفاعات بازی‌دراز آزاد کنیم. آن روز دور نیست.

وب‌گاه فرارو

حاج‌صفی که در دیدار هفته گذشته برابر پاناتینایکوس هم در ترکیب تیمش عملکرد موفقی به ثبت رسانده بود و از نظر شرایط دفاعی آمار قابل توجهی داشت، این هفته در فاز هجومی عالی ظاهر شد و با رفت‌و‌برگشت‌های دائمی در این پست، سمت راست دفاع المپیاکوس را به محل جولان و موقعیت‌سازی‌های خود تبدیل کرده بود.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان تیم ملی با نمایشی درخشان در مسابقه شب گذشته برابر المپیاکوس، ضمن کسب عنوان جایزه برترین بازیکن زمین، در آستانه ثبت دبل قهرمانی در یونان قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران قیمت جدید محصولات کشاورزی در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه‌ای از ذی‌نفعان بی‌ثباتی در بازارها با استفاده از سایت‌ها، کانال‌های تلگرامی و سایر ابزارهای رسانه‌ای به قیمت‌سازی و بازی با روان جامعه مشغول‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شام پیروزی، تل‌آویو در وضعیت قرمز، ضیافت مقاومت در حرم امن، خاورمیانه جدید، جولان شبکه‌های قیمت‌ساز در غیاب نظارت و ساماندهی فضای مجازی، تیترهای برگزیده روزنامه‌های پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی بازار لوازم خانگی نشان میدهد در حال حاضر اکثر شرکت ها از جمله پاکشوما، امرسان، آبسال، هیمالیا و دیپوینت قیمت ها را غیرقانونی 10 تا 20 درصد گران کرده اند ولی خبری از برخورد با متخلفین نیست.

وب‌گاه فرارو

روسو با ایده تقدم سیاست، انقلابی در ساحت نظریه سیاسی برپا کرد و حتی فضیلت آدمیت را نیز منوط به سیاست کرد: «به‌طور اساسی، همه‌چیز منوط به سیاست است»، زیرا با تبدیل انسان به شهروند است که آدم «به‌معنای دقیق کلمه به انسان تبدیل» می‌شود. آیا این، خود بازگشتی به این ایده ارسطو نیست: «آن‌کس که از روی طبع و نه بر اثر تصادف، بی‌وطن است موجودی یا فروتر از آدمی است یا برتر از او و به همان مردی...

خبرگزاری تسنیم

در حالی به نظر می رسد، ساخت سالانه یک میلیون مسکن اقدامی سخت و شاید غیرممکن باشد که کارشناسان مسکن راه حل‌های خروج این پروژه از بن بست های احتمالی را تشریح کردند.