دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هکرها به تارنمای حزب «صهیونیسم دینی» و «قدرت یهودی» حمله و آنها را از دسترس خارج کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: چادر یکی از مهمترین ملزومات عفاف و حجاب در ایران است که استفاده‌کنندگان بی‌شماری دارد اما این روزها این محصول نیز از گرانی‌ها و بالا و پایین شدن قیمت‌ها در امان نمانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مخاطب این یادداشت، همه مسئولان و مدیران در سه قوه و همه نیروهای انقلابی هستند. دشمنان سرشکسته از اقتدار فزاینده ایران، شبانه‌روز، به جنگ ترکیبی در ابعاد رسانه‌ای، فرهنگی، اقتصادی و... اهتمام دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه بابل با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی برای پرداخت دستمزد کارگری که در منزل‌شان تعمیرات انجام داده بود، در بانک حضور داشت، گفت: آیت‌الله سلیمانی این کار ساده را هم به شخص دیگری محول نکرده

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: یک شهروند اهوازی گفت: بارها برایم پیش آمده که مغازه‌های شهر را زیرورو کرده‌ام اما مانتویی با ظاهر پوشیده و مطابق با سلیقه‌ام پیدا نکرده‌ام.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مصری الیوم، «مرکز روسی برای آشتی در سوریه» اعلام کرد که چهار جنگنده ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه زیرساخت‌های استان حمص در سوریه را بمباران کردند که به دنبال آن دست کم 3 غیر نظامی مجروح شدند. اولیگ گورینوف معاون رئیس این مرکز اعلام کرد که در تاریخ 29 آوریل جنگنده‌های مذکور از نوع اف 15 وابسته به نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با...

خبرگزاری مهر

ستوان کنعانی‌زاده با اطلاع از شروع تجاوز شوروی به خاک ایران، در حالی‌که سر سربازان خود فریاد می‌زد «منتظر چه هستید؟ باید بجنگیم!»، سربازان تازه از خواب‌بیدارشده را به اسلحه‌خانه برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از اعلام نتیایج ثبت نام متقاضیان خودرو در فروردین ماه، ایران خودرو زمان تحویل چند محصول را زمستان 1403 اعلام کرد. این اتفاق با اعتراض بسیاری روبرو شد که ایران خودرو اعلام کرد می‌توانند خودرو درخواستی خود را تغییر دهند تا زودتر به خودرو برسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت‌های خصوصی و حتی دولتی طی سالیان اخیر و بیشتر پس از ممنوعیت واردات خودرو، راه را برای جولان دادن و تأمین تقاضای مشتریان ایرانی باز دیدند و تصمیم گرفتند در نخستین گام، سبد محصولاتشان را متنوع کنند. یکی از مهمترین شرکت‌های خصوصی خودروسازی در ایران که نمایندگی کمپانی چینی چری نیز محسوب می‌شود، به تازگی برای عرضه یک سدان لاکچری دیگر برنامه‌ریزی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فونیکس آریزو 8، سدان لوکس و پر آپشن جدید مدیران خودرو برای بازار ایران است. مشخصات فنی و امکانات فونیکس آریزو 8 در گزارش زیر آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: فونیکس آریزو 8، سدان لوکس و پر آپشن جدید مدیران خودرو برای بازار ایران است. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات فونیکس آریزو 8 آشنا خواهیم شد.

وب‌گاه فرارو

بیش از 7 روز است که از این سرقت مسلحانه در حالی که دوربین‌های مداربسته محله نیز چهره این اشخاص را ثبت کرده، گذشته، اما این افراد هنوز دستگیر نشده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفت تیر کشی 2 گردنبند قاپ موتورسوار برای فرار از محاصره مردم خشمگین زنگ خطری بود برای پلیس تهران که نشان می‌دهد دزدی‌های خیابانی هم به سمت جرایم مسلحانه پیش می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه بابل دلیل مراجعه آیت الله سلیمانی به بانک در روزی که منجر به قتلش شد را روایت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه بابل با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی برای پرداخت دستمزد کارگری که در منزل‌شان تعمیرات انجام داده بود، در بانک حضور داشت، گفت: آیت‌الله سلیمانی این کار ساده را هم به شخص دیگری محول نکرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه بابل با اشاره به دلائل دشمنی دشمنان با روحانیت گفت: دشمنان با ضربات سنگین انقلاب اسلامی وادار به عقب‌نشینی شده‌اند، بنابراین روحانیت را به عنوان ستون‌های بزرگ اسلام نشانه گرفته‌اند.