سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه فرارو

جولان آلاینده‌ها در جو پایتخت از عصر روز پنج شنبه آغاز شد و در برخی از ساعات شب هنگام شاخص کیفیت هوا به محدوده اضطرار (بالای 150) رسید. روز جمعه نیز شاخص کیفیت هوا در تمام ساعات هوای آلوده را گزارش می‌کرد؛ طوری‌که شاخص کیفیت هوای 24ساعت منتهی به صبح این روز 129 (ناسالم برای گروه‌های حساس) محاسبه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلودگی در حالی به آسمان تهران بازگشته که برابر آمار رسمی، سال گذشته نیز تهرانی‌ها بیش‌از 30درصد روز‌های سال هوای آلوده تنفس کردند.

خبرگزاری مهر

میلان کوندرا در «سبکی تحمل‌ناپذیر هستی» که سرشار از دوقطبی‌های متضاد معنایی است، از فروید اشکال می‌گیرد و می‌گوید خواب دیدن فقط یک شیوه ارتباطی رمزدار نیست، یک فعالیت زیبایی‌شناختی هم هست.

خبرگزاری دانا

کلنگ زنی کتابخانه های مرکزی بیرجند و قاین پس از یک دهه همچنان لنگ اعتبار هستند و نامهربانی با خانه این یارمهربان ادامه دارد.

خبرگزاری دانا

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب از سرقت ده‌ها هزار گلوله جنگی از پادگان نظامیان این رژیم در جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش رژیم اشغالگر قدس امروز شنبه اعلام کرد که مهمات ارتش از یک پایگاه در شمال سرزمین‌های اشغالی به سرقت رفته است. بر اساس اعلام این رسانه، شرایط سرقت توسط نیرو‌های پلیس اشغالگران در حال بررسی است که قرار است پس از تکمیل و نتیجه گیری به دادسرای نظامی ارسال می‌شود. رسانه‌ها اعلام کردند که این پایگاه در بلندی‌های جولان...

خبرگزاری دانا

منابع خبری صهیونیستی اذعان کردند که چند فرد ناشناس وارد پایگاه «تصنوبر» در جولان اشغالی شدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از داخل پایگاه سرقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری رژیم موقت صهیونیستی شامگاه امروز شنبه خبر دادند که مقادیر زیادی مهمات از یک پایگاه متعلق به این رژیم در جولان اشغالی سوریه به سرقت رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار علایی گفت: اسرائیل یک تهدید واقعی و جدی برای همه کشورهای منطقه به ویژه برای ایران است و در هر صورت روی کار آمدن نتانیاهو زنگ خطر را برای مسئولین ایران به صدا درآورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار علایی گفت: ایران باید تلاش کند تا افکار عمومی جهان عرب به ویژه مردم عربستان را نسبت به اقدامات خصمانه و تنش زایی عربستان جلب کند. همچنین فشار افکار عمومی را علیه اقدامات عربستان در کشورهای منطقه به ویژه یمن و بحرین و لبنان و عراق به پادشاهی عربستان وارد کند.

خبرگزاری دانا

آیت الله مدرسی، امام جمعه موقت یزد گفت: در موضوع برجام همه به خوبی پی به ماهیت و بدعهدی آمریکایی‌ها بردند که حتی به وعده‌های خود عمل نکرد بنابراین نباید دل به دشمن بست که استکبار فقط به اهداف شوم خود فکر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب گفت: سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ی به «نارسانه‌» های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR گفت: سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ی به «نارسانه‌» های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند.

وب‌گاه الف

وزیر اطلاعات بیان کرد: بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار مستند و مبتنی بر مجموعه اطلاعات دو دستگاه علاوه بر کیس‌های اطلاعاتی کشف شده است. پیشنهاد من به نخبگان جامعه اعم از حوزه و دانشگاه و رسانه‌ها و وکلا و قضات و کارگزاران نظام، پژوهشگران و به‌طور خلاصه به همه‌ی دانش آموخته‌ها و اهل مطالعه این است که این بیانیه را با دقت مطالعه نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR گفت: سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ی به «نارسانه‌» های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند.

خبرگزاری دانا

وزیر اطلاعات با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی کشور از برنامه کلی دشمن برای ایجاد ناامنی در داخل خاک ایران مطلع بوده، هدف از آشوب‌های اخیر را ویران ساختن ایران و اجرایی کردن طرح‌هایی دانست که پیش از این در کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن اجرا شده بود.