سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری مهر

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: حرف‌های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.

وب‌گاه عصر ایران

چرا در بخش قابل توجهی از نظام اداری، قضایی، اجرایی و خدمات رسانی روابط بر ضوابط حاکم است. چرا عزت و کرامت مردم در این دستگاه ها پاس داشته نمی شود. چرا در ادارات و دستگاه های دولتی سوءاستفاده از موقعیت، فساد و رانت رواج دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز جوانان بسیجی یک شبکه سایبری مجازی برای انقلاب اسلامی شکل داده اند و ایفای نقش آنها هم بسیار موثر است اما دشمن در این زمینه صاحب فناوری است و سرمایه های زیادی در این حوزه به میدان آورده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در قضایای اخیر زاهدان کسانی تقلا کردند این هوشمندی همیشگی را ذبح کنند لکن زمستان رفت و روسیاهی بر صورت آتش‌بیاران معرکه باقی ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه شهاب نیوز، رسانه‌های عبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان مانور نظامی برگزار می‌کند. شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این مانور از شامگاه امروز دوشنبه آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. این در حالی است که از دیروز یکشنبه مانوری نظامی در مرزهای جنوبی فلسطین اشغالی آغاز شده...

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که بازار ارز وضعیت شکننده‌ای را تجربه می‌کند و نوسان قیمت‌ها شرایط را در این بازار مستعد تغییرات ناگهانی کرده است، مصوبه اخیر بانک مرکزی در خصوص افزایش سرمایه بانک‌ها نیز شرایط تازه‌ای را پیش روی صرافان قرار داده است.

وب‌گاه گسترش

انتشار خبر فروپاشی و اعلان ورشکستگی صرافی بزرگ FTX بار دیگر اما و اگرهای بسیار زیادی در میان طرفداران ارزهای دیجیتال و البته حملاتی مجدد از سوی منتقدین این نوع اقتصاد به وجود آورده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مسائلی که موجب جریمه اینستاگرام در کشورهای مختلف شده، عدم حفظ حریم خصوصی افراد خصوصا کاربران کودک و نوجوان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزار گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های صهیونیست از رزمایش نظامی در جولان اشغالی خبر دادند. بر اساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که این رزمایش نظامی از عصر یکشنبه در جولان اشغالی آغاز و تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت. این در حالی است که رژیم صهیونیستی پیش از این از آغاز رزمایش نظامی در جنوب فلسطین اشغالی که شامگاه فردا دوشنبه پایان خواهد یافت، خبر داده بود. سخنگوی...

وب‌گاه الف

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از بازداشت باند آدم ربایی در سنندج خبر داد.

خبرگزاری دانا

رفتار آمریکایی ها در چند وقت اخیر نشان داد که آنها به بهانه دموکراسی به دنبال ایجاد هرج و مرج و اختلاف افکنی در کشور هستند تا به اشکال مختلف به انقلاب و مردم ایران ضربه زنند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به اینکه صادرات کالاهای باارزش افزایش یافته اما سرعت قابل قبولی ندارد، گفت: بعد از 4 دهه هنوز به قدرت صادرات پی نبرده ایم.

وب‌گاه گسترش

جولان آلاینده‌ها در جو پایتخت از عصر روز پنج شنبه آغاز شد و در برخی از ساعات شب هنگام شاخص کیفیت هوا به محدوده اضطرار (بالای 150) رسید. روز جمعه نیز شاخص کیفیت هوا در تمام ساعات هوای آلوده را گزارش می‌کرد؛ طوری‌که شاخص کیفیت هوای 24ساعت منتهی به صبح این روز 129 (ناسالم برای گروه‌های حساس) محاسبه شد.

وب‌گاه عصر ایران

در سال 99 پنج هزار و 609 شهروند تهرانی به‌دلیل تنفس هوای آلوده به ریزذرات معلق جان خود را از دست داده اند. این گزارش همچنین درباره ارتباط بین شیوع کرونا و مرگ‌ومیر ناشی از آن با آلودگی هوا توضیح داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.