سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

سید اسماعیل خطیب: دشمن دنبال «پروژه ویران‌سازی» ایران است دقیقا طبق مدلی که در سوریه، عراق، لیبی، افغانستان و یمن اجرا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام خطیب در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR گفت: سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ی به «نارسانه‌» های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند و این شبکه‌ها اغتشاشگران را در صحنه هدایت می‌کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته وزیر اطلاعات قبل از شروع آشوب‌ها به افسران اطلاعاتی بیگانه از جمله مأموران دستگاه فرانسه به صورت مستقیم رسیدیم و تعدادی از آنها را دستگیر کردیم.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام خطیب در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR گفت: سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ی به «نارسانه‌» های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند و این شبکه‌ها اغتشاشگران را در صحنه هدایت می‌کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیراطلاعات‌درمصاحبه‌باسایت‌رهبر‌انقلاب‌تاکیدکرد‌که‌هوشیاری‌سربازان‌گمنام‌امام‌زمان‌مانع‌توطئه‌دشمن‌جهت‌اقدام‌تروریستی‌در‌صنایع‌هوایی‌اصفهان شد.

خبرگزاری مهر

وزیر اطلاعات هدف از آشوب‌های اخیر را ویران ساختن ایران و اجرایی کردن طرح‌هایی دانست که پیش از این در کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن اجرا شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داماد و نماینده تام‌الاختیار آیت الله سید علی سیستانی امروز 18 آبان با مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران دیدار کرد.

وب‌گاه الف

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: تابلوی امروز معاملات اوراق سلف سکه بانک مرکزی در بورس کالا بیانگر روند منطقی بازارگردانی بانک مرکزی و اثرگذاری مطلوب این رویه در قیمت های بازار آزاد بود به گونه ای که امروز شاهد روند نزولی قیمت سکه در بازار و بورس بودیم.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس بازار سرمایه گفت: تابلوی امروز معاملات اوراق سلف سکه بانک مرکزی در بورس کالا بیانگر روند منطقی بازارگردانی بانک مرکزی و اثرگذاری مطلوب این رویه در قیمت های بازار آزاد بود به گونه ای که امروز شاهد روند نزولی قیمت سکه در بازار و بورس بودیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبهه اصلاحات ایران در واکنش به اعتراضات فراگیر در کشور بیانیه ای تحلیلی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله نوری همدانی گفت: مردم در شرایط کنونی نیاز به کمک و رسیدگی دارند و با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.

وب‌گاه 55 آنلاین

صحبتهای جدید و مهم فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره وقایع اخیر کشور را در ادامه بخوانید.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با هم بودن و اتحاد داشتن جایی برای ماندن دشمن نخواهد گذاشت، دشمنان ما باید واقعیت‌ها را ببینند؛ این مردم ولایتمدار هستند و با تمام توان آماده حضور در صحنه می‌باشند.