چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از تعطیلی فعالیت های مختلف اداری، بانکی و بخش خصوصی امروز و فردا (13 و 14 تیرماه) در این استان به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار و سکه امروز در تهران افزایش یافت. قیمت دلار هرات و سلیمانیه نیز امروز به کمک قیمت تهران آمدند.

خبرگزاری مهر

برادران امیدوار در دل جنگل‌های آفریقا وقتی سیاه پوستان را در حال حمل تنه درختی دیدند، با وینچستر به آنها گلوله شلیک کرده‌اند. جهانگردی با شعار صلح جهانی چه نسبتی با اسلحه دارد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رشد پرشاب نقدینگی در سال‌های اخیر، زمینه‌ساز تورم بالا و البته ماندگاری آن تا ماه‌ها پس از پایان دولت قبل شد. دولت سیزدهم اما برای حل ریشه‌ای تورم به جا مانده از دولت قبل، اقدامات متعددی انجام داد. کنترل کسری بودجه و اعمال محدودیت برای خلق پول بانک‌ها دو اقدام مهم دولت سیزدهم برای مهار تورم بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

رابطه زناشویی یکی از راه هایی است که زوجین به یکدیگر وابسته می شوند و با هم احساس صمیمیت می کنند. اشتباهات زنان در رابطه زناشویی را بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس موزه هنرهای معاصر تهران به بهانه برگزاری نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت» با اصحاب رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روند رو به زوال رژیم صهیونیستی که از 1967 کلید خورد تا کنون ادامه دارد و اکنون سایه همزمان چند بحران از بن‌بست سیاسی دائمی گرفته تا دومینوی شکست های نظامی و فقدان امنیت داخلی از این زوال پرده برمی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز خانوار برای تأمین رهن برای اجاره اموال خود را می‌فروشند و اجاره و رهن به 4 برابر درآمد خانواده‌ها رسیده‌است.

وب‌گاه عصر ایران

امروز خانوار برای تأمین رهن برای اجاره اموال خود را می‌فروشند و اجاره و رهن به 4 برابر درآمد خانواده‌ها رسیده‌است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون ساسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از آنچه که تسلط چندین دهه‌ای تفکر غربی بر فضای علمی کشور نامید، انتقاد کرد و گفت: متاسفانه هژمونی غالب بر دانشگاه‌های کشور ما تفکر لیبرالی و غربی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سرمایه ای شدن بازار مسکن، آن را به سمت مافیایی شدن هدایت می کند که خود زمینه ساز نابه سامانی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی به شدت به دنبال کاهش قیمت تمام شده مسکن است، در عین حال از مقاومت سرسختانه سیستم بانکی در حوزه مسکن انتقاد کرد و گفت: سال گذشته از یک میلیون و 800 هزار تقاضا برای وام ودیعه مسکن، تنها 230 هزار نفر توانستند وام را دریافت کنند، یعنی 13 درصد که این یک فاجعه است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - ندا زارع؛ رنج مردم همدان از بی آبی، تلخ‌ترین اتفاق روز‌های اخیر است. همدان این روز‌ها فقط در برخی مناطق آب دارد و رد پای کم آبی در این استان نیز به چشم می‌خورد. مایه حیات، این روز‌ها مایه نگرانی مردم است. استان همدان به دلیل کوهستانی بودن و داشتن آب و هوای سرد و خشک، زمستان‌های بسیار سرد و پر برفی دارد و یکی از استان‌های پربارش کشور است. قطعی آب در استان...

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از ورود سازمان استاندارد به موضوعات بی ربط در حوزه مسکن، گفت: موضوع مالیات بر خانه‌های خالی و مالیات بر عایدی مسکن باید توسط وزارت راه و شهرسازی مدیریت شود.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متولی مالیات های بخش مسکن نباید وزارت اقتصادی و سازمان مالیاتی باشد بلکه مسئول اصلی این امر باید وزارت راه و شهرسازی باشد.