چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین از استراتژی صبر و انتظار ایران تا زمستان رونمایی کرد. او در صفحه توییترش تاکید کرد: ایران صبور خواهد بود. زمستان نزدیک است و اتحادیه اروپا با بحران فلج‌کننده انرژی مواجه است. ظاهرا ایران فرارسیدن فصل سرما را به‌عنوان فرصت و کاتالیزوری برای کسب امتیازات بیشتر از طرف مقابل در نظر می‌گیرد. به همین دلیل هم مرندی تصریح می‌کند که ایران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه یک مقام قطری اعلام کرده است از موضوعات مورد بحث رییس شورای اروپا با مقامات بلندپایه قطری در سفر پیش رویش به این کشور، موضوع ایران خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

عباس وهاج کارگردان مستند بازی اعداد گفت: در این مستند گزارش‌هایی از سربازان آمریکایی داریم که به کشتار و استفاده از سلاح‌های شیمیایی مثل فسفر سفید در افغانستان اقرار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اهداف کارگران در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، بریدن دست‌های واسطه‌ها و شرکت‌های پیمانکاری بود. ما مسیر خود را پرقدرت در تصویب جزئیات این طرح ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری دانا

اینجا پیام ماهدشت کرج است، شهرکی که روزی قرار بود پیام آور مهر برای ساکنانش باشد اما گویا جز رنج و محنت ثمره ای برای آنها نداشت.

خبرگزاری تسنیم

درحالی بکارگیری مدیران ضعیف دولت قبل یکی از نقاظ ضعف مدیریت شرکت ملی مس هست، مدیرعامل ملی مس برای یکی از مدیران منسوب به دولت روحانی حکم جدید زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس امروز پر از فرازونشیب بود به طوری که در ساعات ابتدایی توانست تا یک میلیون و 427 هزار واحد افزایش یابد، اما ناگهان روندی نزولی به خود گرفت و پس از آن دوباره صعودی شد، اما در نهایت در حالی به کار خود پایان داد که در رقم یک میلیون و 426 هزار واحد ایستاده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرنوشت خانواده‌های کارگری، امروز در دست مجلس است و مجلس بایستی با قاطعیت، یک پایان خوش برای این ماجرای طولانی (ساماندهی استخدام کارکنان دولت) بسازد.

خبرگزاری دانا

اربعین یک همایش بزرگ از قدرت و وحدت میان مسلمانان است که توسعه همه جانبه ایران اسلامی و کشورهای منطقه را به دنبال دارد و یک الگو برای ملت های آزاده در سطح دنیا برای رهایی از چنگال مستکبران است که باید ابعاد آن برای عموم مردم در سطح دنیا تبیین و به عنوان الگو معرفی شود

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس از مواضع خودشان کوتاه نیامده‌اند و همه تلاش خود را روی این گذاشته‌اند که سازمان امور استخدامی از بهانه‌های خود دست بردارد و اجازه بدهد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به تصویب برسد.

خبرگزاری دانا

مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری از عوامل ناامنی در یزد، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان اراذل و اوباش و بر هم‌زنندگان امنیت را در یزد نمی‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته بازار سهام وضعیت خوبی نداشت و شاخص ها یکدست قرمز شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که احتمال احیای برجام کم رنگ شده، بورس هم به این موضوع واکنش منفی نشان داد. دیروز بورس منفی بود و امروز هم احتمالا شرایط همین طور باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش تعداد موش‌ها در روز‌های گرم تهران، موسوم به «موش‌های نروژی» به معضلی حاد و آزار دهنده، برای شهروندان تبدیل شده است.