چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از قلع و قمع 28 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار استان که با ایجاد شرارت باعث ناامنی شهروندان شده بودند، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حل معمای اسارت حاج احمد متوسلیان، در گرو اتصال دو نقطه است. کردستان و لبنان. نقطه اول، رابط ویژه موساد با بارزانی‌ها، و نقطه دوم مئیر داگان، فرمانده یگان سری ماهی طلایی در لبنان 1982.

خبرگزاری دانا

هر از گاهی خبرهایی از ماجراهای تلخ و غم انگیز در فضای مجازی دست به دست می شود، وحشتی که دل هر شهروندی را چنگ می‌زند، معضلی که بارها و بارها در رسانه‌های مختلف از آن صحبت به میان آمد است، معضل جولان سگ‌های ولگرد و حمله آنها به افراد مختلف مانند کودکان، زنان و رهگذران دیگر و گلایه مردم و جلسات بدون نتیجه مسئولان برای رفع این مشکل.

خبرگزاری دانا

سیستان، سرزمینی که امروزه مردم این دیار از زندگی لذتی نمی برند، زنده هستند اما زندگی نمی کنند، گرد یاس و ناامیدی همراه شن ها سرتاسر منطقه را پوشانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حل معمای اسارت حاج احمد متوسلیان، در گرو اتصال دو نقطه است. کردستان و لبنان. نقطه اول، رابط ویژه موساد با بارزانی‌ها، و نقطه دوم مئیر داگان، فرمانده یگان سری ماهی طلایی در لبنان 1982.

خبرگزاری دانا

بعضی از بوستان‌های شهر قزوین به مکان دنجی برای تجمع معتادان شده و همین باعث دلخوری اهالی شده است؛ به گونه‌ای که خانواده‌ها برای رفتن فرزندان خود به بوستان‌ها و استفاده از وسایل تفریحی آن اطمینان خاطر ندارند.

خبرگزاری تسنیم

حل معمای اسارت حاج احمد متوسلیان، در گرو اتصال دو نقطه است. کردستان و لبنان. نقطه اول، رابط ویژه موساد با بارزانی‌ها، و نقطه دوم مئیر داگان، فرمانده یگان سری ماهی طلایی در لبنان 1982.

خبرگزاری دانا

توقیف خودرو‌های لوکس در گمرکات مازندران درحالی است که طی ماه‌های اخیر واردات خودرو‌های خارجی به کشور روی میز مجلس و دولت قرار گرفته است به همین دلیل اتخاذ سازوکار مناسب برای جلوگیری از تکرار این اتفاق ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: بنا به حساسیت موضوع، متهمان شناسایی و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است که به زودی جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی وقوع نزاع و درگیری در یکی از محلات ارومیه، متهمان شناسایی و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

روزنامه رسالت نوشت: در زمانی که مدام پیگیر اخبار تنها توله‌یوز بازمانده از ایران، یوزپلنگ ماده بارورشده هستیم که گونه‌اش با شکار بی‌رویه و عدم حمایت درست در معرض انقراض قرار گرفته است، حمایت کاریکاتوری، نمایشی و بیمارگونه از حقوق حیوانات، باعث تورم هرچه بیشتر تعداد سگ‌های ولگرد شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ اظهار داشت: درحال‌حاضر حدود 15 واحد ماساژ جواز دار در تهران وجود دارد و هر آنچه واحد ماساژ در تهران است تقریبا غیر قانونی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد مهدوی، رئیس مرکز اورژانس البرز اعلام کرد که بر اساس شواهد زنگ خطر کرونا به صدا درآمده است.

وب‌گاه فرارو

فعالیت سنگ شکن ها، کارخانه آسفالت و دیگر واحد‌های آلاینده در حاشیه بجنورد، منبع اصلی گرد و غبار و علت مهم آلودگی هوای مرکز خراسان شمالی است.