چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در واکنش به استفاده بایدن از عبارت «توسل به زور» علیه ایران تاکید کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد.

وب‌گاه ورزش سه

مسئولیت آن‌چه که باعث اوضاع امروز و احتمالا غیرقابل کنترل تیم ملی شده با کیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرانی بی‌در و پیکر تریاک و هرویین معتادی که دخلش جواب خرج موادش را نمی‌داد و نمی‌تواند بی‌مواد روزش را شب کند، به ناچار باید مواد دیگری را جایگزین مواد مصرفی‌اش کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گرانی بی‌در و پیکر تریاک و هرویین معتادی که دخلش جواب خرج موادش را نمی‌داد و نمی‌تواند بی‌مواد روزش را شب کند، به ناچار باید مواد دیگری را جایگزین مواد مصرفی‌اش کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کاسب مواد مخدر توضیح می‌دهد هر 4.5 کیلو تریاک تا سال گذشته 430 دلار بود، اما در حال حاضر به 2 هزار و 629 دلار رسیده، یعنی قیمت آن 6 برابر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده کل انتظامی کشور به رعایت حجاب بر اساس قانون در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: برابر قوانین مصرحه، کشف حجاب جرم تلقی شده و مقابله پلیس با ناهنجاری های اجتماعی در چارچوب قانون صورت می گیرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: افزایش قابل توجه احساس امنیت در بین مردم، مبین اقدامات اقتداری پلیس در تامین امنیت جامعه است.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور به رعایت حجاب بر اساس قانون در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: برابر قوانین مصرحه، کشف حجاب جرم تلقی شده و مقابله پلیس با ناهنجاری های اجتماعی در چارچوب قانون صورت می گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این روزها همه از گرانی‌ها می‌نالند حتی معتادها. خودشان می‌گویند همه چیز زیر سر طالبان است و ممنوعیت کشت خشخاش همان و گران‌شدن موادمخدر در ایران همان.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: پلیس برابر قانون از آمران به معروف حمایت می‌کند.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: پلیس برابر قانون از آمران به معروف حمایت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سعید توتونکار پژوهشگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در پاسخ به نوشته اخیر عبدالکریم سروش نوشت: جمهوریت در ایران «بها» است و بهانه نیست. ما جمهوریت را نه از زباله‌های دموکراسی غرب و نه در موزه‌های خاک گرفته شرق جستجو نمی‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئولان بهداشتی ولایت دایکندی در افغانستان، شیوع بیماری وبا را در مناطق مرزی شهرستان‌های ناوه‌میش و باغران تأیید کردند.

خبرگزاری دانا

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف محموله ای کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک سواری پژو 405 خبر داد.