چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه گسترش

عضو کارگروه فیلترینگ گفت: رفع فیلتر اینترنت اساتید برخی دانشگاه‌های خاص محقق می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای تاکید کرد: در حال حرکت به سمتی هستیم تا اینترنت بدون فیلتر توسعه پیدا کند؛ ابتدا فیلترینگ اینترنت برای گروه های هدف برداشته می شود و ان شاءالله این موضوع گسترش پیدا خواهد کرد و در نهایت تنها یک سری سایت‌های خاص که منجر به گسترش فساد می‌شوند فیلتر خواهند ماند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسینی کیا گفت: ابتدا فیلترینگ اینترنت برای گروه های هدف برداشته می شود و انشاالله این موضوع گسترش پیدا خواهد کرد و در نهایت تنها یک سری سایت‌های خاص که منجر به گسترش فساد می‌شوند فیلتر خواهند ماند.

وب‌گاه عصر ایران

سید مازیار هاشمی تهیه کننده سریال «یاغی» نامه ساترا خطاب به رییس صداوسیما را تلاشی برای محدود کردن پلتفرم‌های داخلی دانست و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسینی کیا در پاسخ به پرسشی درباره کاهش سطح دسترسی کاربران اینترنت گفت: در این زمینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید پاسخگو باشد.

خبرگزاری دانا

سال‌هاست مردم اهواز با مشکل سگ‌های بدون صاحب دست و پنجه نرم می‌کنند وهمچنان سریال حملات سگ های ولگرد به کودکان، نوجوانان و افراد بزرگسال ادامه دارد و اقدام اساسی برای جمع‌آوری آن‌ها انجام نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تهیه‌کننده سریال «یاغی»، سید مازیار هاشمی، طی نامه‌ای خطاب به ساترا نوشت: «بدانیم که با تصمیمات قهری و جبری بیم آن می‌رود که فضا برای جولان دادن شبکه‌های ماهواره‌ای که محصولاتشان بر پایه‌ی تضعیف امید و اعتقادات در جامعه، سست کردن بنیان خانواده، تحقیر غرور ملی و هویت اقوام است، فراهم خواهد شد.»

خبرگزاری تسنیم

رها بودن سگ های بدون صاحب و غذا دادن به آنها در قالب حس حیوان دوستی این روزها باعث رقم زدن اتفاقات تلخی برای افراد جامعه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت می‌گوید: این فکر که کرونا تمام شده، کاملاً اشتباه است؛ چرا که کرونا ویروسی است که تا سال‌ها باقی می‌ماند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از تیتر یک روزنامه اصلاح طلب برای فراری دادن شرکت های چند ملیتی از مالیات پرده برداشت و گفت: خیانت آشکار شرکت های چند ملیتی چه بود؟.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران گفت: وزارت صمت سیاست‌های غلط دولت روحانی در صنایع دخانی را به نفع تولید ملی تغییر دهد

خبرگزاری دانا

برخی مناطق بویژه رودخانه‌ها و پشت سدها علیرغم تابلوی شنا ممنوع بازهم نوجوانان و جوانان با نادیده گرفتن «شنا ممنوع» به این مکان‌ها پناه می‌برند غافل از اینکه خطر می‌تواند هر لحظه در کمین باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امروز مراسم تجلیل از دست اندرکاران طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ "همایش عفاف و حجاب" (طرح‌های رعد، کاشف، انضباط اجتماعی، امنیت اماکن و اصناف، اقتدار، امنیت اخلاقی و اجتماعی، ظفر و.) با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. جانفشانی پلیس در تامین امنیت سردار "حسین اشتری" در این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کاسب مواد مخدر توضیح می‌دهد هر 4.5 کیلو تریاک تا سال گذشته 430 دلار بود، اما در حال حاضر به 2 هزار و 629 دلار رسیده، یعنی قیمت آن 6 برابر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شیخان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در جمع مدیران کشاورزی شرکت دخانیات، با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی، تولید و اشتغال و ضرورت مبارزه با مافیای هفت سر در این بخش گفت: صحنه، صحنه جنگ اقتصادی است. اگر در کنار هم قرار نگیریم به هدف بلندی که ترسیم کرده ایم، نخواهیم رسید. وی با بیان اینکه صحنه جنگ اقتصادی صنعت دخانیات، بسیار پیچیده...