چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه 55 آنلاین

فصل تابستان است و پشه ها جولان می دهند، پشه هایی که به کوچک ترین رطوبتی جذب شده و بیشتر در دستشویی، حمام و آشپزخانه ها دیده می شوند و شب ها با صدای وز وز و نیش شان ما را کلافه می کنند.

وب‌گاه الف

چالش‌های طرح مقابله با قاچاق در گفت‌وگو با رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری پلیس چهار دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش 440 میلیارد ریال در شهرستان حاجی آباد شناسایی و کشف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیوع دوباره نسخه یا سویه جدید امیکرون در بسیاری از کشورها، مردم و مسئولان جهان را نگران کرده و موجب شده تا دولت‌ها و متخصصان بر ضرورت تزریق واکسن تقویتی سخن بگویند.

وب‌گاه منیبان

واکسیناسیون راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19، کاهش مجموع بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از آن است که از زمان همگانی شدن در کشور توانسته نتایج مثبت خود را نشان دهد؛ موضوعی که کارشناسان و مسئولان بهداشتی بارها بر این مهم تاکید داشته و تداوم تزریق واکسن کرونا را ضروری می‌دانند.

وب‌گاه تابناک

علیزاده خاطرنشان کرد: اولاً دولت باید خودش را از صنعت خودرو بیرون بکشد. البته باید مراقب باشیم که واگذاری‌های اصل 44 سابق که غارتگری را تسهیل کرد، تکرار نشود. نورچشمی‌هایی که با رابطه در این صنعت حضور دارند باید کنار گذاشته شوند و صنعت جدید به صورت مستقل و قوی ظاهر شود.

خبرگزاری دانا

در بسیاری از مناطق مسکونی، تفریحی و خیابان های استان‌های گیلان و مازندران مردم شاهد جولان سگ های ولگرد و یا بیماری هستند که بی محابا در بین مردم پرسه می‌زنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدئویی که در روزهای گذشته با عنوان شکارچی خودش شکار شد در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است را در ادامه این مطلب می بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌گوید چهره کرونا تغییر کرده و وارد مرحله‌ای دیگر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در فضاهای باز پر ازدحام که امکان حفظ فاصله اجتماعی یک و نیم تا 2 متر وجود ندارد، باید ماسک بزنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویروس کرونا یک بار دیگر به تمام امیدواری‌ها به ضعیف شدنش و ازسرگیری یک زندگی عادی پایان داد. حالا آن‌طور که حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا می‌گوید روند کرونا در بیش از 110 کشور جهان افزایشی شده و ویروس غالب جهان در حال حاضر، BA.4 و BA.‌5 است. در واقع این تنها ایران نیست که این روزها یک بار دیگر با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند. کرونا علاوه بر اروپا و آمریکا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیسینجر به دنبال تشخیص یک الگو بود: در مواجهه با اختلافات فزاینده، وزارت امور خارجه به ناچار ابتکار جدیدی را برای حل وفصل مساله اعراب و اسرائیل پیشنهاد کرد با این ادعا که این ابتکار از افول بیشتر جایگاه آمریکا در دنیای عرب جلوگیری می کند. کیسینجر با استدلالی متضاد پاسخ داد: اینکه بن بست دیپلماتیک - با متقاعد کردن اعراب به اینکه حامی شوروی شان نمی تواند از طریق آمریکا امتیازاتی از اسرائیل...

خبرگزاری دانا

جلسه شورای فرهنگ عمومی گچساران با حضور اعضاء در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

با وارد شدن به سه ماه تابستان، بیشتر از هوا، بازار مسکن گرم می‌شود. بازاری که هر ساله بدون وقفه در حال رشد است بی‌آنکه نظارتی روی آن وجود داشته باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دولت مصر از اسرائیل درباره خبرهای غیررسمی قتل دسته جمعی نظامیانش توسط ارتش اسرائیل در جنگ 1967 و دفن آنها در گور جمعی بدون نشانه و اعلام، توضیح خواست.

خبرگزاری دانا

شهروندان تبریزی از جولان نوعی از کرم‌ها در پارک‌های تبریز گلایه می‌کنند.