چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: قانون عفاف و حجاب مصوب در شورای انقلاب فرهنگی کشور سال‌ها گرد و خاک خورده و عملیاتی نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت مصر از اسرائیل درباره خبرهای غیررسمی قتل دسته جمعی نظامیانش توسط ارتش اسرائیل در جنگ 1967 و دفن آنها در گور جمعی بدون نشانه و اعلام، توضیح خواست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجتبی امانی قرار است تا چند روز دیگر به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان جایگزین محمد جلال فیروزنیا شود.

خبرگزاری دانا

اجرای قانون حجاب یکی از مهمترین مطالبات مردم است، قانونی که باید امروز در جامعه اجرا شود تا بتوان از برخی بی حجابی ها جلوگیری کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در محل این گور جمعی در اسرائیل، یک پارک / بوستان ساخته شده است. منطقه اللطرون هم اکنون به یکی از مناطق گردشگری اسرائیل تبدیل شده است.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان محبوب کشتی کشورمان بعد از پیروزی در دیدار انتخابی برابر کریمی، با هجوم باورنکردنی طرفدارانش به تشک کشتی مواجه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: پیش بینی می‌شود که در هفته‌های آینده شاهد موج‌های جدیدی از ویروس باشیم و از این رو هم اکنون فرصت خوبی برای تلقیح دز یادآور واکسن کروناست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جولان 400 هزار سگ ولگرد خبر داد.

خبرگزاری دانا

در دو هفته گذشته چهار مورد حمله سگ به کودکان در قم رخ داد که متاسفانه دو مورد منجر به فوت کودکان 4و 6 سال شد به همین خاطر جمع آوری سگ ها از سطح شهر تبدیل به مطالبه عمومی مردم قم شده و با ارسال ویدیو های از جولان سگ ها در سطح شهر خواستار جمع آوری سریعتر سگ ها شدند.

وب‌گاه الف

ابعاد پیدا و پنهان ارز ترجیحی با حضور تنی چند از کارشناسان اقتصادی در میزگرد فرهنگستان علوم بررسی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره آمار سگ‌های ولگرد گفت: تعداد سگ‌های بدون صاحب در استان تهران بیش از 400 هزار قلاده است! تاکید می‌کنم که در نقاهتگاه آرادکوه، اصلا معدوم‌سازی نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردانی گفت: برای جلوگیری از شکل‌گیری موج هفتم کرونا تزریق واکسن بسیار کمک‌کننده است، بنابراین افرادی که تا به حال واکسن دریافت نکرده‌اند حتما اقدام به تزریق کنند.

خبرگزاری دانا

جولان گله ای سگهای ولگرد در شهر یاسوج به کابوسی برای شهروندان تبدیل شده است.

وب‌گاه تابناک

چرا امریکا تضمین‌خواهی ما را برنمی‌تابد؟ صادق لاریجانی در مسیر متفاوت از گذشته! مدارس دولتی و غیردولتی و عدالت آموزشی! نرخ بیکاری دو رقمی در 9 استان، تلاش چندباره دوحه برای خروج مذاکرات از بن‌بست، آیا با نخریدن خودرو ارزان می‌شود؟ خطر دو رقمی شدن فوتی‌ها با موج هفتم کرونا، جولان پیمانکاران سارق در شهر و جانسون در یک‌قدمی سقوط، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های...