چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

وقتی این غذا در طبیعت وجود ندارد، یا آن گونه محکوم به گرسنگی و شکنجه شدن در سر حد مرگ است یا باید به جان آدمیزاد بیفتد. آدمیزادی که تعرضی به زیست‌بوم آن گونه نکرده چرا نباید در قلمرو زندگی خودش آرامش داشته باشد؟

خبرگزاری دانا

چرخه تکراری دستگیری معتادان متجاهر و طی دوره درمان و رهاشدگی بعد از خروج از ترک کمپ اعتیاد و نبود مراقبت های بعدی منجر به گرفتاری مجدد افراد به دام اعتیاد می شود.

وب‌گاه فرارو

جولان سگ‌های ولگرد که ممکن است به صورت گله‌ای به انسانی یورش برند و جانش را بگیرند نتیجه عدم مدیریت بر تعداد آن‌ها و دلسوزی‌های ناآگاهانه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شدت آلودگی هوا، امروز تهران را به تعطیلی کشاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه رسالت نوشت: در زمانی که مدام پیگیر اخبار تنها توله‌یوز بازمانده از ایران، یوزپلنگ ماده بارورشده هستیم که گونه‌اش با شکار بی‌رویه و عدم حمایت درست در معرض انقراض قرار گرفته است، حمایت کاریکاتوری، نمایشی و بیمارگونه از حقوق حیوانات، باعث تورم هرچه بیشتر تعداد سگ‌های ولگرد شده است.

وب‌گاه فرارو

آخانی گفت: حداقل برای جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد در ایران بیست هزار میلیارد تومان پول نیاز است. این در حالی است که کل بودجه حفاظت محیط زیست ایران و دو هزارمیلیارد تومان بیشتر نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت صبح شنبه هواپیماهای جنگی رژیم اسرائیل به اهدافی در شهر بندری طرطوس حمله کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با پخش شدن ویدیویی از حمله گستاخانه موتورسواران به 2 دختر زاهدانی در شبکه های اجتماعی، این اتفاق به شکل ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (شنبه) حمله بامداد رژیم صهیونیستی به استان طرطوس سوریه را محکوم کرد. به نوشته وبگاه شهاب نیوز، او گفت که این حمله اقدامی جنایتکارانه و در امتداد تجاوزات رژیم صهیونیستی است که علیه امت اسلامی جریان دارد و لازم است تا با تمامی توان موجود در امت اسلامی با جنایات رو به افزایش مقابله شود. سخنگوی حماس...

وب‌گاه مشرق نیوز

قراردادهای سوپرمیلیاردی فوتبالیست‌ها نه‌تنها با درآمد سایر اقشار نمی‌خواند بلکه با درآمدهای حاصل از خود فوتبال هم هیچ سنخیتی ندارد.

خبرگزاری دانا

سردار احمد طاهری از دستگیری سریع دو نفر از عاملان ضرب و شتم دو دختر زاهدانی خبر داد.

خبرگزاری مهر

دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: مشکل ضعف نظارت بر ساخت و ساز، متشتت بودن نهادهای نظارتی و نبود یک صنف مستقل و فراگیر میان فعالان بخش مسکن و ساختمان از جمله این مشکلات است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سریع دو نفر از عاملان ضرب و شتم دو دختر زاهدانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دروازه‌بان نساجی نسبت به آینده تیم ملی فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در همهمه نقل‌وانتقالات و درجایی که نفس به نفس نمی‌رسد، زیر سایه بمب و موشک و بعضا ترقه‌های نقل و انتقالاتی، سراغ مردی رفتیم که در نقش یک عاصی به این روزهای مضطرب می‌نگرد. او امیر قلعه نویی است.

خبرگزاری مهر

آستانه اشرفیه - چالش آب کشاورزی در برخی مزارع گیلان به ویژه آستانه اشرفیه بسیار مشهود بوده و از سوی دیگر ورود فاضلاب به اراضی شالیزاری این شهرستان واکنش هایی را در پی داشته است.