یک‌شنبه 18 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری چهارشنبه شب از حمله موشکی حزب الله لبنان به یک شهرک صهیونیست نشین جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری چهارشنبه شب از حمله موشکی حزب الله لبنان به یک شهرک صهیونیست نشین جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

همگرایی نرخ ارز نیمایی و غیر رسمی در کنار تقویت نظارت های گمرکی و بروز رسانی ساز و کار تعیین ارزش در راستای مدیریت تخلفات بیش اظهاری واردات و کم اظهاری صادرات می تواند گام مهمی در راستای بهبود کسری تراز گمرکی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به بندر حیفا طی بامداد امروز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارشی از حدود 10 قرن عرض ارادت شاعران فارسی زبان به آستان مقدس امام رضا (ع) از سنایی غزنوی و وحشی بافقی تا ملک‌الشعرا بهار و اخوان ثالث.

وب‌گاه مشرق نیوز

منطقه سیستان شامل 5 شهرستان زابل، زهک، هیرمند هامون و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برای چند دهمین بار از ابتدای سال تاکنون شاهد وزش طوفان گرد و خاک با سرعت بیش از 100 کلیومتر بود.

خبرگزاری مهر

35 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور خطاب به وزیر علوم تحقیقات و فناوری پیرامون دستور بازگشت اساتید و دانشجویان ناقض قانون به دانشگاه نامه نوشتند.

خبرگزاری تسنیم

35 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به وزیر علوم تحقیقات و فناوری نگرانی خود را در خصوص بازگشت حامیان فتنه به فضای دانشگاه اعلام کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر سیمایی صراف وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران سلام‌علیکم؛ ضمن عرض تبریک بابت انتصاب جنابعالی به سمت خطیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین کسب رأی اعتماد از مجلس محترم شورای اسلامی، برایتان آرزوی توفیق روزافزون در این سنگر مهم و تأثیرگذار را داریم. به فرموده‌ی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی تعدادی از دانشگاه های تهران طی نامه‌ای در واکنش به صحبت های رئیس جمهور در رابطه با بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه نسبت به نگاه کلی و بدون دقت و تحقیق در جزئیات جرایم برخی از این اساتید و دانشجویان ابراز نگرانی کردند. متن نامه به شرح زیر است: پیرو سخنان رئیس جمهور محترممان مبنی بر بازگشت اساتید لغو تعهد شده و یا اخراجی به دانشگاه‌ها،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فلامینگوها تا اواخر مهر ماه میهمان تالاب کانی برازان، نخستین سایت پرنده‌نگری کشور هستند.

وب‌گاه فرارو

با وجود اوج‌گیری شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کاری جواد نکونام در استقلال، همچنان سکوت مدیران این باشگاه ادامه دارد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاربران خبرآنلاین، به حضور حمیدرضا عارف، فرزند محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در یک جلسه رسمی دولتی، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه فرارو

عضو شورای شهر تهران در خصوص معضلات و مشکلات محله اتابک و حضور گسترده اتباع بیگانه در این محله توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «در این دوره مدیریت شهری همچنین زمینی از سوی شهرداری برای ساخت کلانتری به فراجا داده شده است که تسریع در ساخت این کلانتری یکی از مطالبات مردمی است.»