جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه الف

شبکه بی‌بی‌سی فارسی در گزارشی خسارت های وارده به پایگاه هوایی نواتیم در اثر عملیات وعده صادق را تایید کرده و به دروغ صهیونیست‌ها در این موضوع اذعان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری به نقل از یک منبع امنیتی عراق گزارش دادند پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار در غرب این کشور که مورد استفاده نیروهای آمریکایی است، هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 67 سنت معادل 0.77 درصد کاهش به 86 دلار و 62 سنت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

«تحقیقات بی‌بی‌سی فارسی خسارت‌های حمله ایران به پایگاه نواتیم اسرائیل را تأیید می‌کند».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت بی‌بی‌سی با انتشار این ارزیابی نوشت: مقامات ارشد نظامی ایران می‌گویند حمله به اسرائیل را «محدود» نگه داشتند و اهداف حمله پایگاه‌های نظامی بوده‌اند نه «مراکز جمعیتی و اقتصادی». اولین ساعات بامداد 25 فروردین، ایران حمله «تلافی‌جویانه» خود در پاسخ به حمله به کنسولگری‌اش در دمشق را آغاز کرد که نام آن را «وعده صادق» گذاشت. ارتش اسرائیل اعلام کرد...

وب‌گاه خبر آنلاین

ساعت 4 بامداد روز جمعه سه ریزپرنده در آسمان اصفهان مشاهده شد که پدافند هوایی ایران آنها را شناسایی و منهدم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری سوریه از شنیده شدن صدای 3 انفجار در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال استان «الحسکه» خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که صهیونیست‌ها با معادله و موازنه جدیدی از قدرت مواجه هستند لذا شرکای آنها توصیه دارند شما به این میزان اکتفا کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع عراق از رایزنی نخست وزیر این کشور با وزیر دفاع آمریکا در واشنگتن درباره قراردادهای خرید بالگرد و سامانه پهپادی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت خودروسازی تسلا قیمت پرفروش‌ترین مدل Y، مدل X و مدل S خود را پس از فروش ناامیدکننده سه ماهه اول و افزایش موجودی، در ایالات‌متحده و چین کاهش داد.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام گمرک ایران 9 شرکت از فهرست فعالان مجاز گمرکی تعلیق شده‌اند که باید در خصوص علت این اقدام شفاف‌سازی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وعده عملیات انتقامی ایران که توسط فرماندهی معظم کل قوا تصریح شد، در حدود دو هفته پس از حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه صورت گرفت. اینکه علت این درنگ چند روزه چه بوده، مشخص نیست اما در کنار نقدهای احتمالی برخی صاحب نظران، مزیتهایی هم برای آن قابل شمارش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفاتر سیاسی احزاب باید محلی برای ارائه تحلیل های دقیق به جامعه باشد اما می بینیم که برخی از این دفاتر تبدیل به کانونی برای تحریم انتخابات و تحلیل های باسمه ای درباره شرایط کشور شده است!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«سه ریزپرنده حوالی ساعت 4 بامداد جمعه در آسمان اصفهان مشاهده شد؛ به دنبال مشاهده آنها پدافند هوایی عمل و این ریزپرنده‌ها را در آسمان منهدم کرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه امداد و نجات فلسطین در غزه بامداد یکشنبه از جنایت جدید اسرائیل در جنوب این منطقه خبر داد و اعلام کرد که یک گور دسته جمعی را در یکی از بیمارستان های این منطقه کشف کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد در حمایت از غزه و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی، به یک هدف حیاتی در جولان اشغالی با چندین فروند پهپاد حمله کرد. خبرنگار المیادین گزارش داد که مبارزان مقاومت اسلامی، بامداد یکشنبه 21 آوریل 2024 یک هدف حیاتی را در جولان اشغالی با چندین پهپاد هدف قرار دادند. در بیانیه مقاومت...