جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق یک هدف حیاتی در جولان اشغالی را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق یک هدف حیاتی در جولان اشغالی را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که غزه برای رهایی از فاجعه انسانی و بحران غذایی نیازمند بازگشایی سریع همه گذرگاه‌های انسانی است، دفتر رسانه‌ای غزه آمار افزایش کمک‌های غذایی صهیونیست‌ها را «دروغ کامل» خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت: برای ما اثبات نشده است که ارتباط بین ریزپرنده‌ها و رژیم اسرائیل وجود داشته باشد. اما در صورتی که رژیم اسرائیل قصد ماجراجویی و اقدام علیه منافع ما را داشته باشد، پاسخ بعدی ما فوری و حداکثری خواهد بود. ایرنا: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت: برای ما اثبات نشده است که ارتباط بین ریزپرنده‌ها و رژیم اسرائیل وجود داشته باشد. اما...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد، رژیم صهیونیستی ناچار شد هر آنچه خودش و شرکای دیگرش داشتند را برای دفاع در برابر حمله پرحجم ایران بکار بگیرد که همین، موجب افشای اطلاعات مختلفی از توان عملیاتی آنها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان از اعزام یک ناوچه جدید به منطقه دریای سرخ خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «واشنگتن‌پست» گزارش داد که مقام‌های ایالات متحده در چندین ارگان دولتی به این روزنامه گفتند که دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به آنها دستور داده است که درباره ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان، به طور علنی صحبت نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شبکه‌های اجتماعی بر سر گرگ یا شغال بودن این موجودات اختلاف نظر وجود دارد در شبکه‌های اجتماعی بر سر گرگ یا شغال بودن این موجودات اختلاف نظر وجود دارد به گزارش عرشه آنلاین، ویدیویی با عنوان «دیده شدن گرگ در تهرانپارس» در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. برخی کاربران می‌گویند احتمالا این حیوانات شغال هستند و گرگ جثه بزرگ‌تری دارد. هنوز صحت گرگ بودن این حیوانات تائید نشده است. /...

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لی جون، مدیرعامل شرکت چینی شیائومی اظهار کرد: فروش اولین خودروی برقی سازنده گوشی‌های هوشمند چینی سه تا پنج برابر بیشتر از حد انتظار بوده است زیرا این شرکت تحویل نسخه‌های استاندارد به اصطلاح SU7 را زودتر از موعد مقرر به خریداران آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی، درباره پاسخ ایران به رژیم اسرائیل گفت: می‌توانستیم حیفا و تل‌آویو را مورد اصابت قرار دهیم، می‌توانستیم همه بنادر اقتصادی رژیم اسرائیل را هدف قرار بدهیم اما خط قرمز ما غیرنظامیان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 18 سنت معادل 0.21 درصد افزایش به 87 دلار و 29 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری BMW قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کالای قاچاق را بیش از 5 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که اعلام شده است بیش اظهاری مصداق قاچاق محسوب می‌شود شاهد واردات آیفون‌های 13 رفرش و ریپک شده به عنوان کالای نو هستیم و با توجه به مسئولیت گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این خصوص، انتظار می‌رود این دو نهاد در این مورد اظهار نظر کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی در عراق اعلام کرد که هدفی «حیاتی» در ایلات را مورد حمله قرار داده است.