شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان به موضعگیری روسیه در برابر جزایر ایرانی واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی دولت روسیه از ایران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمقاله کیهان امروز به انتقاد شدید از موضعگیری روسیه در برابر جزایر سه گانه ایرانی اختصاص دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله اسرائیل به نوار غزه برای بایدن؛ رئیس جمهوری که بعد از حمله 7 اکتبر با به آغوش کشیدن نتانیاهو، به آغاز چنین جنگی چراغ سبز نشان داد، بسیار پر هزینه شده و می تواند به معنای پایان حیات سیاسی بایدن باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصاحبه با خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت برخی گروه‌ها موسوم به حجاب‌بان، گفت: این حرکات نه به شکل خودجوش بلکه با محوریت قرارگاه عفاف و حجاب شورای عالی و با هماهنگی وزارت کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌گوید: یک وجه مسئله حجاب، به تذکر لسانی با روش عقلایی باز می‌گردد. یعنی به عبارت بهتر، امر به معروف و نهی از منکر عقلایی. همین الان عده‌ای با استفاده از فناوری نرم، در میدان انقلاب و چهارراه، ولی عصر و میدان شهدا در حال پیاده‌سازی این روش هستند و اتفاقاً جواب هم گرفته‌اند. این حرکات هم نه به شکل خودجوش بلکه با محوریت قرارگاه عفاف و حجاب شورای عالی و با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل پیرامون وضعیت خاورمیانه (سوریه) گفت که اسرائیل به موازات جنایات در نوار غزه، به تروریسم و تجاوز در مرزهای سوریه می‌پردازد و عمداً غیرنظامیان و زیرساخت‌های حیاتی را هدف قرار می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس گفت: قطعا درباره خطرات تشویق ارتش یمن برای حمله به مسیر حیاتی کشتیرانی در دریای سرخ صراحتا هشدار خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق ادعای یک رسانه صهیونیستی، ارتش این رژیم در مرحله بعدی، عملیات زمینی در مناطق هم‌مرز با مصر انجام خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه جنگ این رژیم و درخواست‌ها برای محدودسازی عملیات‌های ارتش، گفت این کابینه باید فورا منحل شود.

وب‌گاه الف

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گفت که به مناطق جنوبی لبنان و سوریه که از آنها به شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بود، حمله کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که چند موشک از سوریه به سوی مناطق جولان اشغالی شلیک شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند سال متوالی حرف‌و‌حدیث امیر تتلو نقل محفل رسانه‌ها بوده است. از سال 1396 و دیدار معروف ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فعلی در برنامه‌های انتخاباتی‌اش تا وقتی که به کشور ترکیه رفت و هر بار قائله‌ای به پا کرد که سروصدای آن در همه‌جا پیچید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری سه‌شنبه شب از حمله موشکی از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.