شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از جلسه فوق العاده این کمیسیون در پی شهادت سردار سید رضی موسوی خبر داد. بیشتر بخوانید امیرعبداللهیان در واکنش به شهادت سیدرضی موسوی: تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد وی گفت: هفته آینده در جلسه کمیسیون امنیت ملی موضوع به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه شهید سیدرضی موسوی...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه فوق العاده این کمیسیون در پی شهادت سردار سید رضی موسوی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلرو گفت: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اسرع وقت درباره شهادت سردار سید رضی موسوی جلسه خواهیم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با همه تحلیل‌های ناامیدکننده‌ای که درباره نقش‌آفرینی و جایگاه رسانه در دنیای تغییریافته امروز ارائه می‌شود، قدرت رسانه همچنان قابل انکار نیست. حتی در نظام‌هایی مانند ایران که همواره رسانه در آنها مورد بدگمانی حکومت و مردم بوده، در مقاطعی همین رسانه‌ها چنان قدرت‌نمایی و اثرگذاری داشته‌اند که هیچ رکن دیگری به گرد پای آنها هم نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان طی صدور بیانیه‌ای به ترور سردار سیدرضی موسوی در سوریه توسط اسرائیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شادباش قدم گذاشتن مجموعه دنیای‌اقتصاد به دهه سوم فعالیت که با حضور و نقش‌آفرینی هوشمندانه در عرصه‌های مرتبط و شاخه‌های منشعب با سرعت مناسب و تبدیل شدن به مرجع خبری و تحلیلی آگاهی‌بخش و مورد وثوق و بستر و تریبونی برای طرح دیدگاه‌ها و تضارب آرا همراه بوده است. واقعا فرصتی گران‌بها و غنیمتی بزرگ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حزب الله به ترور سردار موسوی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتخاب زمان و مکان این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و چرایی ترور یکی از معروفترین سرداران سپاه در سوریه قابل تامل است و نتیجه ی این تامل ما را به چند نتیجه مهم خواهد رساند روزپلاس نوشت: ساعات گذشته رژیم صهیونیستی درحمله موشکی به زینبیه دمشق، سردار سیدرضی موسوی از همرزمان قدیمی حاج‌قاسم که یکی از مستشاران ایران در دمشق بود را به شهادت رساند. انتخاب زمان و مکان این اقدام تروریستی رژیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، برخی منابع خبری ساعاتی پیش گزارش دادند که صدای چند انفجار از منطقه زینبیه دمشق شنیده شده است که گفته می‌شد رژیم صهیونیستی بار دیگر این منطقه را هدف قرار داده است. رادیو «شام اف ام» هم خبر داد که انفجار اطراف زینبیه، به خاطر حمله رژیم صهیونیستی به یکی از مزارع بوده است که اطلاعات اولیه، حاکی از زخمی شدن چند نفر و خسارات مادی است. جنگنده‌های رژیم...

خبرگزاری تسنیم

حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با تاکید بر مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت حقیقی و امنیت انتخابات، باز بودن میدان رقابت برای همه جناح‌ها را اولویت نظام سیاسی تعیین کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان می‌گویند زیرسویه جدید JN.1 (از نوادگان گونه اُمیکرون کرونا) قابلیت سرایت بیشتر و گسترش سریع‌تری دارد و باعث ایجاد علائمی مانند تب، سرفه، سرماخوردگی، گلودرد و درد بدن می‌شود؛ یعنی همان علائمی که در سایر سویه‌های کروناویروس ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دارایی اسرائیل بسته شدن 10 وزارتخانه دولتی را به دلیل هزینه‌های جنگ غزه ضروری می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دارایی اسرائیل بسته شدن 10 وزارتخانه دولتی را به دلیل هزینه‌های جنگ غزه ضروری می‌داند.

وب‌گاه فرارو

اطهری: نزدیک 4 میلیارد دلار در پرونده چای دبش حیف و میل شده، در صورتی که دولت برای 6 میلیارد دلار ارز مسدودی در کره جنوبی چنان تبلیغاتی راه انداخته بود که انگار فتح خیبر کرده است! این رخدادها، خواص نئوفئودالیسم را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمال اطهری با اشاره به فساد مالی در چای دبش گفت: نزدیک 4میلیارد دلار در پرونده چای دبش حیف و میل شده، در صورتی که دولت برای 6میلیارد دلار ارز مسدودی در کره جنوبی چنان تبلیغاتی راه انداخته بود که انگار فتح خیبر کرده است! کمال اطهری با اشاره به فساد مالی در چای دبش گفت: نزدیک 4میلیارد دلار در پرونده چای دبش حیف و میل شده، در صورتی که دولت برای 6میلیارد دلار ارز مسدودی در کره جنوبی چنان...